ОГЛЯ CLICKOLDING

Strange Scaffold, уми, що стоять за незвичайними хітами, такими як El Paso, Elsewhere і Space Warlord Organ Trading Simulator, випустили CLICKOLDING, гру, яка водночас оманливо проста і глибоко тривожна. Якщо ви думали, що бачили все це з їхніми попередніми роботами, подумайте ще раз. Ця назва змінює сценарій традиційного ігрового процесу та запрошує вас у сюрреалістичний, тривожний досвід, який залишається ще довго після того, як ви поклали мишку.

Отже, що таке CLICKOLDING? По суті, мова йде про клацання. Ви застрягли в тьмяному номері мотелю, викликаному клаустрофобією, з фігурою в масці, яка наполягає, щоб ви клацнули мишею 10 000 разів. Ви можете клацнути вручну або утримувати кнопку миші, якщо поспішаєте. Нагорода? Віртуальні 14 000 доларів, якщо ви зможете витримати монотонність і дискомфорт. Звучить просто, правда? Це така проста передумова, яка приховує шари складності під своєю поверхнею.

З моменту, коли ви починаєте, CLICKOLDINGогортає вас атмосферою незручності. Кімната, в якій ви перебуваєте, незвичайна й дивно спотворена. Меблі, здається, суперечать логіці, а освітлення відкидає моторошні тіні, які ніколи не мають сенсу. Фігура в масці в кутку — це постійна, тривожна присутність. Його мовчання голосніше слів, а його погляд ніби нудить тобі в саму душу.

Звукове оформлення не менш бентежить. Це не просто фоновий шум — це какофонія спотворених звуків, які посилюють ваше відчуття дискомфорту. Таке враження, ніби гра навмисно штовхає вас до стану тривоги, змушуючи кожен клацання відчуватися як важке випробування.

Що робить CLICKOLDING справді інтригуючим, так це те, як він грає з вашим відчуттям контролю. Спочатку ви можете подумати, що це просто виконання завдання. Але коли ви натискаєте або утримуєте кнопку миші, ви починаєте запитувати, чому ви це робите. Обіцянка грошей і присутність фігури в масці створюють дивну динаміку, коли ви змушені продовжувати, навіть якщо саме завдання здається дедалі безглуздішим.

Здається, що гра є коментарем до природи залежності та примусу. Попит фігури на клацання може символізувати те, як певна поведінка, навіть якщо ми знаємо, що вона не відповідає вимогам або шкодить, може стати непереборною. Це майже так, ніби гра запитує вас: як далеко ви зайдете, щоб отримати винагороду? Скільки ви готові витерпіти за винагороду, яка, зрештою, не варта зусиль?

Існує також мета-рівень CLICKOLDING. Він усуває звичайні ігрові відволікання та винагороди, зосереджуючись виключно на повторюваному клацанні. Це може бути тонка критика того, як ігри часто використовують повторювані механіки, щоб зацікавити гравців. Зводячи геймплей до найнеобхіднішого, CLICKOLDING підкреслює грубу, іноді незручну природу самої гри.

Коли ви закінчите, вплив гри не згасне швидко. Справа не лише в тому, що ви відчули під час цих 10 000 кліків; це про те, як цей досвід переслідує вас потім. Відчуття занепокоєння, спотворена реальність і тривожна присутність фігури – все це зливається в незабутнє враження.

CLICKOLDING- це далеко не традиційна гра. Це коротке, але напружене занурення у світ, який спонукає до роздумів і моторошний. Трохи менше ніж за три долари Strange Scaffold пропонує унікальний досвід, який кидає виклик вашим сприйняттям і перевіряє вашу толерантність до монотонності та дискомфорту. Ця гра водночас мінімальна за своїм дизайном і максимальна за своїм психологічним впливом — це поєднання робить її незабутнім витвором інтерактивного мистецтва.

Основною ігровою механікою в CLICKOLDING є просто клацання. Ваше завдання — натиснути кнопку миші загалом 10 000 разів. Кожне натискання збільшує лічильник на екрані, поступово наближаючи вас до мети. Крім того, ви можете утримувати кнопку миші, щоб автоматизувати процес натискання, що слугує функцією доступності та допомагає пришвидшити завдання.

Гру розраховано на завершення приблизно за 30 хвилин, хоча її можна розтягнути до 60 хвилин, якщо ви вручну клацаєте повільно. Час завершення залежить від того, клацніть ви вручну чи утримуйте кнопку миші. Безперервне утримання кнопки миші, очевидно, пришвидшить процес, але все одно потрібно терпіння, щоб досягти порогу в 10 000 клацань.

Візуальний зворотний зв’язок мінімальний, крім лічильника кліків і спотвореного середовища. Кімната, в якій ви перебуваєте, створена з використанням сюрреалістичної та тривожної естетики, яка не заважає ігровому процесу, але додає атмосфери. Звук клацання послідовний і повторюваний, що підсилює монотонність завдання. Немає додаткових звукових ефектів або візуальних підказок, які б сигналізували про прогрес поза межами числового лічильника.

Оскільки основною метою є досягнення 10 000 кліків, стратегія CLICKOLDING зосереджується на тому, як ви керуєте своїми кліками. Ви можете швидко натиснути або скористатися функцією кнопки утримання, щоб автоматизувати процес. Рішення про те, клацати вручну чи утримувати кнопку, впливає на загальний досвід, але не змінює основний процес гри чи цілі.

Ігрове середовище, включаючи фігуру в масці та спотворену кімнату, є статичним і не змінюється залежно від ваших дій. Немає інтерактивних елементів чи перешкод, крім самого завдання клацання. Гра не пропонує розгалужених шляхів, альтернативних цілей або варіацій ігрового процесу.

Після досягнення 10 000 кліків гра підтверджує ваше досягнення, скидаючи лічильник і нагороджуючи вас 14 000 доларів у віртуальній валюті. Ця нагорода є суто символічною та не впливає на ігровий процес. Виконання завдання клацання сигналізує про закінчення гри, і ви, по суті, закінчили, коли лічильник досягає нуля.

Місцем дії гри є маленька, слабо освітлена кімната мотелю. Дизайн кімнати навмисно спотворений, із спотвореною геометрією, що створює відчуття незручності. Меблі та предмети в кімнаті можуть виглядати перекошеними або непропорційними, що посилює сюрреалістичний ефект і дезорієнтує.

У кутку кімнати є фігура в масці, яка залишається нерухомою протягом усієї гри. Дизайн фігури навмисно нечіткий і тривожний, з безвиразною маскою, яка додає загального дискомфорту. Відсутність виразних рис маски та пасивна позиція фігури сприяють моторошній атмосфері.

У грі використовується візуальний фільтр, який спотворює графіку. Цей фільтр створює туманний, розфокусований ефект, через який кімната та об’єкти виглядають розмитими та викривленими. Це спотворення додає тривожної атмосфери гри та підкреслює відчуття дезорієнтації.

Палітра кольорів у Click Holding приглушена та приглушена, з темними темними тонами, які посилюють клаустрофобне відчуття гри. Обмежене використання кольорів підсилює відчуття монотонності та сприяє загальному гнітючому настрою.

Лічильник кліків — це простий цифровий дисплей, який відстежує ваш прогрес у досягненні мети в 10 000 кліків. Він представлений звичайним цифровим шрифтом на темному тлі, що забезпечує його легке читання, не відволікаючи увагу від основних візуальних елементів кімнати.

Освітлення в грі мінімальне та створює довгі моторошні тіні. Приглушене освітлення створює загальне відчуття неспокою та робить кімнату більш замкнутою та менш привабливою. Взаємодія світла й тіні підсилює візуальні спотворення та додає тривожної атмосфери гри.

Комбінований ефект спотвореного дизайну кімнати, тривожної фігури, візуального фільтра, приглушеної колірної палітри та мінімального освітлення створює цілісне та навмисно незручне візуальне враження. Ці графічні варіанти працюють разом, щоб занурити гравця в атмосферу тривоги та дезорієнтації, узгоджуючись із головними темами гри.

Pros

+ спотворений дизайн кімнати створює інтригуючу моторошну атмосферу.

+ безвиразна фігура в масці додає шар тривожної таємниці.

+ візуальний фільтр робить все дивовижним.

+ приглушена колірна схема справді створює похмурий настрій гри.

+ Мінімальне освітлення створює відчуття клаустрофобії.

+ Простий лічильник кліків робить відстеження вашого прогресу легким

Cons

– Повторювані візуальні елементи можуть зробити гру монотонною.

– Відсутність інтерактивних об’єктів залишає мало різноманітності в середовищі.

– Мінімальні графічні деталі можуть здаватися деяким гравцям занадто спрощеними.

– Незмінний дизайн кімнати може з часом стати візуально несвіжим.

– Спотворене зображення може дезорієнтувати аж до розчарування.

– Розріджена колірна палітра може здаватися надто сірою та не надихаючою.

музыка - 6.5
гісторыя - 7.5
геймплэй - 7
графічны - 7

7

CLICKOLDING від Strange Scaffold забезпечує унікальний і тривожний досвід завдяки мінімалістичному геймплею та моторошному візуальному стилю. Гравці беруть участь у повторюваному клацанні в спотвореному номері мотелю, супроводжуваному безвиразною фігурою в масці та дезорієнтуючим візуальним фільтром. Хоча його простота може сподобатися тим, хто любить психологічні експерименти в іграх, відсутність різноманітності та одноманітність завдання може розчарувати інших.

ОГЛЯ Neon White

Випущено останнє оновлення для No Rest for the Wicked.