Історія Call of Duty: Vanguard починається в дощову ніч у поїзді; На тлі Гамбурга, де всюди бомби, група солдатів збирається в спеціальну групу, щоб дізнатися про проект «Фенікс» під керівництвом Артура Кінгслі. Однак не все йде за планом, і коли він досягає закритого ящика і намагається його дістати, група піддається нападу нацистів і потрапляє в руки високопоставленого нацистського офіцера. Потім членів групи переводять у тюремне середовище, і відтепер на різних етапах ми стаємо свідками допитів членів групи, кожен з яких веде нас на особливий фронт Другої світової війни у вигляді спогадів про цей чоловік.
Скориставшись цим підходом, Slughammer Studio спробувала спочатку зобразити різні сторони Другої світової війни і, крім того, зосередивши історію на кількох різних персонажах, зробити їх героїчними персонажами і таким чином поєднати аудиторію та персонажів. Але ідея, яка, за іронією долі, на папері звучить занадто привабливо, працює не так, як хотілося б, і з різних причин створює проблеми для загальної історії компанії. По-перше, досвід повісті «Авангард» занадто короткий, щоб бути відповідним персонажем для різних персонажів, і з цієї причини, за винятком Павлини Петрової, ця характеристика виконана не так, як слід було б для інших героїв, і все щойно запущено. Деякі випадки Другої світової війни узагальнені й обмежені.
Поки творці намагаються урізноманітнити етапи кожного з персонажів гри, додаючи різні механізми та функції, але в цій області їм не вдається, і серед різних етапів гри лише етапи, пов’язані з персонажем Поліни, а деякі етапи, пов’язані з персонажем, Вейд має прийнятну нижню частину живота, а значна кількість етапів ігрового процесу складається з нудних, повторюваних і сценарних секцій, які різко зменшують їх задоволення.
Крім того, багато питань не пояснюються належним чином навіть в кінці гри і залишаються незрозумілими. Антагоніст гри також має стереотипну особистість, і хоча гра зосереджується на її впливі на історію і постійно нагадує гравцеві про її важливість, в кінцевому підсумку він не може належним чином відповісти на це, тому цей персонаж є одним з найбільш пам’ятних лиходіїв. Приєднується до франшизи.
У технічній сфері ця назва стикається з проблемами. Під час використання цієї гри я зіткнувся з 3 збоями та закриттями гри на своїй консолі в хаотичних частинах. Звичайно, цю проблему можна вирішити під час випуску оновлень, але найбільше мене хвилювало те, що не завантажилися текстури середовища та обличчя персонажів. Хоча навколишнє середовище та зовнішній вигляд головних героїв часто добре деталізовані, загальний дизайн і деталізацію підперсонажів дуже погані, і іноді вам здається, що ви відчуваєте два графічно різні імена.
Нарешті, розділ компанії зазвичай намагається представити інший, епічний і кінематографічний досвід серед назв, адаптованих з часів Другої світової війни, і навіть включає деякі дуже хороші моменти, але наявність серйозних структурних проблем на етапах проектування та низьку продуктивність у збереженні привабливості. . Цей розділ також може стати ще однією стандартною і поширеною історією в історії цієї чудової франшизи.
Це стосується навіть ігрових антагоністів, і хоча ми бачимо відносно довгі інтермедії у фільмах, які намагаються розповісти нам історію, їм не вистачає сили, щоб перетворити персонажів гри на постійних персонажів серії Call of Duty; В результаті і позитивні, і негативні персонажі стають не що інше, як однорідний тип особистості і категорія хороших і поганих стереотипів, і більшість з них буде стерто незабаром після гри. Поки що ми бачимо лише невелику плату за персонажа Поліни; Характер, з яким ми асоціюємось у кілька етапів, а також відображення його минулого та стосунків, які він має з батьком, братом і навіть зі сталінградцями, роблять його набагато дорослішою та повнішою людиною за інших.
Прийняття такого підходу до історії «Авангарду» не лише створює проблеми з характеристикою його персонажів. Насправді, гра намагається спочатку представити різні історії в термінах цих персонажів, а потім розповісти їх основну історію разом з усіма ними. Але справа в тому, що знову коротка довжина цієї глави призвела до того, що в цій основній і загальній розповіді немає необхідної узгодженості для створення ефективних і цінних моментів з точки зору історії, і більше на практиці ми бачимо фрагменти оповідань Вони може, але не може, загалом, передати певну концепцію або визначити відповідну мету; Іншими словами, історія гри в цій області також закінчується деякими випадковими і тими ж знайомими кліше, які ми неодноразово відчували, як в тій самій серії Call of Duty, так і в інших роботах.
Але навіть незважаючи на те, що частина кампанії в грі не дуже вдала в з’ясуванні історії та довговічних персонажів ігор Call of Duty, етапи проектування цієї частини гри набагато кращі і дозволяють вам насолоджуватися ігровим процесом. На кожному етапі (крім випадків, коли всі групи разом) Авангард супроводжує одного зі своїх персонажів, кожен з яких володіє особливими навичками.
Він кусач і може знищувати ворогів, обманюючи їх, відбиваючи світло своїм ножем, або Артур Кінгслі має право очолювати товаришів по команді і може віддавати їм накази, наприклад, стріляти в певну область.
Хоча гра могла б краще використовувати ці здібності персонажа, навіть у цьому випадку велика різноманітність етапів «Авангард» все ще забезпечує хвилювання, яке очікується від компанії. Наприклад, в якийсь момент ми потрапляємо в літак над океаном і, борючись з літаками противника, ми повинні бомбити їхні військові кораблі, що показує м’яке наведення літака і цікаве виконання того, як бомбити кораблі. Наступним кроком ми дивимося на Битву світів, і поки британські та німецькі танки воюють один з одним, нам належить виконувати захоплюючі місії у формі піхоти та як експерт із використання вибухової техніки. Хоч у Avant-Garde і коротка кампанія, але не ігнорує цікаві сцени, особливо сцену Lady Nightingale, де протікає засніжений Сталінград, є одним із тих добре зроблених етапів Call of Duty, який залишиться в пам’яті глядачів на довгий час.
Загалом, сюжетна лінія Vanguard, хоча й слабка з точки зору розповіді та функцій, весела з точки зору ігрового процесу, спираючись на завжди знайому формулу Call of Duty та різноманітність етапів, і ви можете насолоджуватися сценічними іграми годинами поспіль. ; Тим більше, що ми бачимо м’яку і психологічну гру, як в останніх версіях «Авангарду», а ще тримання різної зброї та знищення нею ворогів викликає у глядачів гарне відчуття. Але досвід Vanguard не обмежується розділом історії, але у нас також є розділ для кількох гравців і зомбі.
Мабуть, найкращим описом багатокористувацького режиму Vanguard, який є найважливішою частиною для людей, які хочуть насолоджуватися грою протягом тривалого часу, є те, що ця версія йде точно так само, як і сучасні версії. Warfare and the Cold War , цього разу у Другій світовій війні. Іншими словами, якщо ви очікували великих і особливих нововведень у цій сфері, Vanguard не запропонує багато чого, але для шанувальників двох попередніх версій ми бачимо знайомий і все ще захоплюючий досвід, який має ряд незначних покращень. У цій версії також доступні класичні версії Call of Duty від Team Deathmacth до hardpoint і розмінування, а також нові, такі як Patrol або Champion Hill.
У режимі патрулювання загальний досвід подібний до HardPoint; На карті є певна точка, де ви заробляєте очки, захоплюючи і перебуваючи в ній. Але особливість даного випадку полягає в тому, що згаданий у патрулі предмет не закріплений і постійно рухається, і в результаті вам доведеться коригувати тактику своєї команди, щоб ви могли бути в ній більше, ніж команда суперника. . Patrol — не зовсім новий режим, але сама ідея переміщення точки захоплення додала йому більше динамізму, і в порівнянні з HardPoint ми бачимо в ньому більшу мобільність і більш інтенсивні бої. Champion Hill — це комбінація звичайного режиму Fight Fight з попередніх версій з деякими елементами Battle Royale і виконується в командах з двох і трьох осіб. Ви виграєте найкращу команду.
У Vanguard розділ персоналізації зброї навіть ширший, ніж у попередній версії, і ви можете оновлювати їх, граючи зі зброєю, а з новим обладнанням, яке відкриється, ви можете персоналізувати свою зброю дуже детально, як з точки зору ефективності, так і впливу за характеристиками зброї це дуже помітно. Крім того, інші функції розділу для кількох гравців Vanguard такі ж, як і в попередніх версіях; У нас є різні оператори, яким потрібно виконувати спеціальні завдання, щоб їх відкрити, наприклад, вбити певну кількість ворогів зі снайперської гвинтівки або штурмової гвинтівки, а потім, граючи з цим оператором, ви зможете відкривати для них нові предмети, такі як скіни . Кілограми також доступні в цій версії, і серед них можна побачити нові види, наприклад, атакуючих собак, а гра-блокбастер дозволяє з часом отримати нові предмети, багато з яких, звичайно ж, гроші.
Остання частина трилогії «Авангард» пов’язана з частиною про зомбі, створеною студією Tri-Arc. У цій версії розділ про зомбі було дещо змінено, і замість структури, яку він представив у хмарі, він поміщає гравців у середовище, подібне до зомбі, а потім через доступні портали ви можете вступити в бій із зомбі та виконати місію кожного порталу. ; Такі місії, як виживання в атаці зомбі протягом певного періоду часу або доставка спеціальних дорогоцінних каменів у вбудовану зону. Хоча вбивство цих страшних істот на Vanguard все ще захоплююче, режим зомбі в грі на даний момент не дуже широкий за змістом і обмежений досвідом виживання; Ходять чутки, що з початком першого сезону гри в цьому розділі ми побачимо більше випадків, але до тих пір неможливо захистити поточний вміст розділу про зомбі.
Slughammer Studio пропонує чудову якість, особливо з точки зору розповіді Vanguard, як графічно, так і з точки зору звуку. Візуальні деталі різних етапів гри досить високі, а зброя та персонажі чудово розроблені. Крім того, викликається додаткове освітлення гри та пов’язані з цим ефекти, наприклад вибухи.
Щоб подвоїти цю красу та її поєднання з гарним звуком зброї та пострілів, гравець добре занурюється в відчуття бою. Звичайно, незважаючи на таку високу якість, принаймні в ПК-версії Vanguard, ми бачимо технічні проблеми, і, наприклад, на останньому етапі сюжету він виходить з ладу на конкретних графічних налаштуваннях гри, чи неважливо, яка ігрова графіка налаштування, ми бачимо падаючі кадри, ми зробимо це.
Звичайно, ми бачимо додавання деяких нових режимів до цієї назви, як-от режим Champion Hills – комбінація режиму Gun Game та розділу Gulag у Варзоні та деяких його механізмів, тож ви перебуваєте в командах з двох або трьох осіб і в Маленькі карти, з якими ви боретеся, і після всіх трьох раундів ви можете купувати боєприпаси та різні бонуси в магазинах, які вам надають.
Ви також можете модернізувати свою зброю за гроші, які ви заробляєте в різних раундах.
До розділу багатокористувацьких ігор додано цікаве налаштування під назвою Combat Pacing, яке включає категорії «Тактика», «Штурм» і «Бліц», і дозволяє гравцям вибрати одну з цих категорій на свій смак і ввести браслети, щоб відповідати стандартам, встановленим для цієї категорії. .
Вибравши категорію Blitz, ви можете ввійти в зап’ястя з максимум 24 гравцями та отримати більш хаотичний досвід на великих ігрових картах, тоді як Tactical Wrists забезпечують стандартний досвід роботи на зап’ясті 12 осіб. Хоча такі зміни не мають істотного впливу на загальний досвід цього розділу, варто про них згадати.
Як я пояснив вище, ця версія не була особливо інноваційною з точки зору ігрового процесу, але деякі невеликі механізми були додані до ігрового процесу цієї гри. Наприклад, можна згадати функцію Blind Fire, яка дозволяє знімати без реклами, не відходячи від кришки або за колонами.
Звичайно, в минулому ми бачили подібні механізми в багатьох інших назвах, і це не можна назвати новою ідеєю.
музыка - 6.5
гісторыя - 7.5
геймплэй - 7
графічны - 7
7
Провідний гравець у Другій світовій війні, він розповідає свою історію кількох різних персонажів, кожен з яких має унікальні здібності; Однак коротка історія гри призвела до того, що цей підхід працює не так, як мав би, і в результаті ми не бачимо ні правильної характеристики персонажів, ні цілісного наративу. Звичайно, обговорюючи якість сюжету, рівень оформлення ігрових етапів у цьому розділі та їх різноманітність є задовільними, а в поєднанні з дуже плавним і плавним ігровим процесом вони утворюють веселу компанію.