Всього через місяць після довгоочікуваного випуску «Планети Лани» Wishfully Studios, розробник гри, і Thunderful, її видавець, висловили своє задоволення рішенням запустити гру на сервісі Xbox Game Pass з першого дня. «Планета Лани» дебютувала 23 травня як на платформах Xbox, так і на ПК, одразу ставши доступною для передплатників Game Pass. Цей крок слідує тенденції зростання таких ігор, як Redfall, High On Life і Hi-Fi Rush, які також були включені в сервіс у дати випуску.
Хоча висловлювалися занепокоєння щодо потенційного негативного впливу Game Pass на продажі ігор, Адам Стірнеліус, креативний директор і співзасновник Wishfully Studios, відкинув ці сумніви та підкреслив величезну цінність Game Pass для його команди. Стірнеліус підкреслив, що для такої інді-студії, як Wishfully, запуск їх першої гри на сервісі виявився безцінним рішенням.
В інтерв’ю Стірнеліус пояснив, що розміщення в Game Pass значно полегшило відкриття та досвід «Планети Лани» для гравців. Пропонуючи гру через цю службу підписки, вона відкрила двері для гравців, яких зазвичай не приваблюють ігри в стилі платформер-головоломки, щоб спробувати «Планету Лани». Це відкриття дозволило студії охопити ширшу аудиторію, демонструючи свою творчу роботу величезній спільноті геймерів.
Крім того, Стірнеліус висловив своє задоволення від співпраці з командами Xbox і Microsoft, відзначивши їхню неоціненну підтримку протягом багатьох років розробки «Planet of Lana». Їхнє партнерство, безсумнівно, сприяло успіху гри та допомогло Wishfully Studios реалізувати своє бачення проекту.
Завдяки позитивним відгукам і сильній залученості гравців завдяки включенню в Xbox Game Pass «Planet of Lana» є надихаючим прикладом для інших інді-студій, демонструючи потенційні переваги та можливості, які можуть виникнути у випуску їхніх ігор на платформах підписки. Оскільки все більше розробників досліджують цей шлях, гравці можуть з нетерпінням чекати відкриття різноманітних захоплюючих вражень завдяки службі Game Pass і спільним зусиллям студій і видавців.