in

Indiana Jones не підійде як шутер.

Під час події Gamescom Філ Соге, редактор PC Gamer, поділився інтригуючою ідеєю з інтерв’ю з розробниками з MachineGames про їхню довгоочікувану назву «Індіана Джонс і велике коло». Розробники розповіли, що черпали натхнення у відомих іграх, таких як Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay і серії Wolfenstein, зосереджуючись на створенні ігрового процесу, який є чітким і вірним персонажу Індіани Джонса. Їхній наголос на імпровізації та необхідність відрізнити цю гру від їхніх попередніх творінь посилили хвилювання шанувальників щодо майбутньої пригоди.

Йенс Андерсон, головний дизайнер гри, обговорив проблеми перекладу Індіани Джонса у формат відеоігор. «Індіана Джонс — не типовий стрілець, — пояснив Андерсон. На відміну від багатьох бойовиків, Інді не покладається на випробування, покладаючись на вогнепальну зброю, через що традиційний шутер виглядає несумісним з його персонажем. Натомість у грі буде віддано пріоритет рукопашному бою та використанню навколишнього середовища, що відображає винахідливість і здатність Інді мислити на ногах. Андерсон підкреслив, що Індіана Джонс — малоймовірний герой, який часто опиняється в хаотичних ситуаціях, де йому доводиться імпровізувати, щоб вижити. Такий підхід до ігрового процесу створений для того, щоб відобразити суть характеру Інді, змушуючи гравців відчувати себе на його місці, стикаючись із несподіваними труднощами завдяки швидкому мисленню та винахідливості.

Андерсон, який приєднався до MachineGames у 2022 році, привносить цінний досвід у проект, оскільки раніше працював над серією Riddick. Ігри Riddick відомі своїм напруженим і інтуїтивним ближнім боєм від першої особи, стилем, який був новаторським на той час. Незважаючи на різкі відмінності в тональності між похмурим і суворим світом Ріддіка та авантюрним духом Індіани Джонса, Андерсон бачить потенціал у адаптації елементів цієї бойової системи відповідно до нової гри. Він зазначив, що хоча бої у The Great Circle будуть дуже різними, у них все одно буде спільний основний елемент непередбачуваності та імпровізації.

Середовище Індіани Джонса та Великого кола відіграватиме значну роль у бойовому досвіді. Андерсон описав налаштування гри як хаотичні та наповнені об’єктами, які гравці можуть використовувати в сутичках. На відміну від традиційних методичних бойових систем, бої в цій грі будуть динамічними та без сценарію, віддзеркалюючи те, як Індіана Джонс часто використовує все, що є під рукою, щоб подолати своїх супротивників. Цей підхід не тільки залишається вірним духу фільмів, але й пропонує свіжу, захоплюючу механіку ігрового процесу, яка відрізняє The Great Circle від інших пригодницьких ігор.

Розробляючи Indiana Jones and the Great Circle, MachineGames прагне створити гру, яка не лише відповідає персонажу Індіани Джонса, але й пропонує унікальний та захоплюючий ігровий процес. Зосереджуючись на імпровізації, взаємодії з навколишнім середовищем і рукопашному бою, розробники сподіваються створити пригоду, яка відобразить непередбачувану, карколомну сутність Індіани Джонса, запропонувавши при цьому щось нове для шанувальників жанру. Очікування зростає, а шанувальники з нетерпінням чекають можливості стати на місце Інді та пережити цю захоплюючу нову главу в його спадщині.

ОГЛЯ Rise Eterna War

ОГЛЯ Star Wars Outlaws