Девід Джеффрі, автор серії God of War, висловив незадоволення нещодавніми трансформаціями серії. Його критика поширюється на перехід від грецької до скандинавської міфології, зміну, ініціаторами якої були Корі Барлог і студія Санта-Моніки. Незважаючи на те, що God of War (2018) і його продовження God of War Ragnarok досягли величезного комерційного та критичного успіху, Джеффрі стверджує, що ці ітерації відхиляються від основної суті оригінальної серії.
Рішення Барлога поділитися особистим досвідом, таким як тема батьківства, натхненна його власною подорожжю, стало предметом суперечок для Джеффрі. Творець вважає, що цим новим елементам, зокрема тому, що Кратос став батьком, не вистачає глибини та інтриги класичного оповідання про Бога війни. Джеффрі припускає, що якщо творці хочуть наповнити свої ігри особистим життєвим досвідом, це слід робити в контексті абсолютно нових оповідей, сеттингів і персонажів.
Крім того, Джеффрі критикує трансформацію серіалу в пригодницький бойовик, проводячи паралелі з культовим Індіаною Джонсом. Він стверджує, що цей відхід від коріння серії на консолях PlayStation 2 і PlayStation 3 зменшує унікальність, яка спочатку захоплювала шанувальників.
По суті, Девід Джеффрі виступає за повернення до класичної формули God of War, закликаючи творців зберегти дух оригінальної серії, спрямовуючи особистий досвід у свіжі та інноваційні ігрові починання.