in

Керівники Xbox визнають помилки під час закриття Line head Studio

Минулого тижня на потокових сервісах, таких як YouTube, Roku тощо, вийшов документальний фільм Power On: The Story of Xbox, який розповідає про історію Xbox з моменту впровадження першої консолі Microsoft до Xbox X-Series і S-Series. Але в шостому епізоді цього короткого серіалу ряд колишніх керівників Xbox розповіли про те, як вони керували Lionhead Studio, розробником ігор Fable, і вперше згадали низку проблем.

«Одною з найбільших помилок, на яких ми вчилися в минулому, була Linehead Studios», — частково сказав Шеннон Лафтіс, колишній генеральний директор Xbox Games. Далі Лафтіс описує, як він купив студію після драматичного успіху Fable, пояснюючи, як відносини між Fable і Kinect так і не завершилися після успішного випуску Fable 2.

Завтра вийде нова подія Indie World від Nintendo

Bully 2 знову будується