ОГЛЯ HolyHunt

HolyHunt починається з простої, але ефективної передумови: наближається кінець світу. Чотири Вершники Апокаліпсису тут, готові поставити людство на коліна. Озброївшись вірою та вогнепальною зброєю, ваша робота — запобігти кінця днів. Хоча ця історія не отримає нагород за оригінальність, вона виконує свою мету: розв’язує похмуре, але захоплююче завдання.

У грі є два способи зануритися в подію. Перший — це класичний режим roguelike із чіткою кінцевою точкою після того, як ви зіткнетеся з Вершниками один за одним. Крім того, є аркадний режим, який перемикає передачу в більш нескінченну установку, дозволяючи вам виживати проти хвиль дедалі сильніших ворогів якомога довше. Обидва режими покладаються на ту саму основну механіку, але вони дають вам різні цілі для стрільби, що добре для повторної гри.

Коли ви вступаєте в бій, гра чудово навчає вас мотузкам. Рухом і прицілюванням керують джойстики, а стрільбу й ухилення прив’язують до тригерів. Досить стандартні речі, але потім Holy Hunt представляє свій унікальний поворот. Ви носите лише три кулі одночасно, а це означає, що вам потрібно ретельно продумувати свої постріли. Якщо ви отримаєте задоволення від тригера, ви застрягнете в уразливій анімації перезавантаження.

Однак у грі є чудова механіка виконання, яка допомагає вирішити цю проблему. Після пошкодження ворога вони блимають помаранчевим, сигналізуючи, що ви можете кинутися на них, щоб добити їх. Це не тільки перезаряджає вашу рушницю, але й скидає вашу здатність ривка, створюючи петлю з високим ризиком і високою винагородою. Якщо ви освоїте це, ви зможете переходити від одного ворога до іншого, не перезавантажуючи звичайний шлях. Це механіка, яка заохочує майстерність і творчість.

Знищуючи ворогів, ви отримуватимете бонуси, які називаються благословеннями. Вони можуть підвищити вашу скорострільність, підвищити вашу живучість або надати вам спеціальні здібності залежно від того, наскільки добре ви об’єднуєте свої комбо. Комбо-система додає до гри рівень стратегії — кожного разу, коли ви страчуєте ворога, ваш комбо-лічильник збільшується, розблоковує щити або зцілює. Але це також викликає одну з найбільших проблем гри: благословення та переваги, хоч і корисні, здаються обмеженими. Ви побачите, що їздите по одних і тих самих, зменшуючи хвилювання від відкриття чогось нового під час кожної пробіжки.

Кожен бос, який представляє одного з чотирьох Вершників, приносить свій набір випробувань. Війна йде на вас жорстокими атаками ближнього бою, Conquest закидає вас стрілами, а Pestilence отруює поле бою. Ці зіткнення забезпечують різке підвищення складності та хорошу зміну темпу від хвиль менших ворогів. Коли ви вперше зіткнетеся з ними, ви майже гарантовано зазнаєте невдачі, але з кожним пробігом ви дізнаєтесь про їхні закономірності та слабкі сторони. Хоча боси добре продумані, відсутність різноманітності на аренах робить ці зіткнення трохи застарілими після кількох проходжень.

Однією з найцікавіших функцій є вибір типів куль. Спочатку ви починаєте зі стрільби, схожої на дробовик, яка вимагає підійти впритул, але по мірі просування ви відкриваєте нові креативні можливості, як-от снайперський постріл, колючі кулі та головний руйнівник гри: кулі святою водою. Ці скидання рідини, яка завдає шкоди, уповільнює ворогів і руйнує їх здоров’я. На жаль, це виявилося фатальним недоліком гри. Щойно ви розблокуєте кулі святої води, складність зменшується. Вони настільки потужні, що виклик зникає, і раптом складна комбо-механіка, якою ви опановуєте, не має такого значення.

Якщо ви шукаєте щось, щоб довше розважатися, аркадний режим може стати вашим вибором. Ви отримуєте всі свої оновлення з основного режиму та стикаєтеся з хвилями ворогів без завершення. Весело прагнути до все вищих і вищих балів, але знову ж таки, кулі святої води спростують завдання. Навіть на хвилі 100 я помітив, що проходжу через те, що повинно було бути важким.

У HolyHunt важливе кожне натискання на курок. Ця стрілялка з подвійними палицями не просто покладається на швидкісну стрільбу, а натомість вимагає ретельного використання обмежених патронів. Ви починаєте, маючи лише три кулі в патроннику, а перезаряджання — це повільний, напружений процес, який робить вас відкритими для атак ворога. Ось де сяє головний блиск гри — стратіть ворога, послабивши його, і ви не тільки отримаєте задовільне вбивство, але й миттєво перезарядите одну кулю та скинете свій ривок. Це створює плавний потік бою, де вправні гравці можуть ланцюгом виконувати страти, зберігаючи дію у швидкому темпі без необхідності робити паузи для перезавантаження.

Кожна хвиля ворогів посилює інтенсивність. На початку ви стикаєтеся з відносно керованими загрозами, такими як беси та пекельні гончі, але коли хвилі накочуються, ви матимете справу з призивачами, які можуть викликати підкріплення, демонами, що вивергають вогонь, тощо. Кожен новий ворог приносить свою власну загрозу на поле бою, змушуючи вас адаптуватися і мислити на ногах. Однак деяке захоплення притупляється передбачуваністю появи ворогів — кожна хвиля йде за однаковою схемою, тобто, побачивши її, ви точно знаєте, чого очікувати в майбутніх запусках.

Вбивства ланцюгом не лише для очок стилю. Коли ви знищуєте ворогів, ваш комбо-лічильник збільшується, відкриваючи такі бонуси, як щити або відновлення здоров’я. Ці переваги є вирішальними, оскільки гра стає складнішою, тому високі комбо є необхідними для виживання. Що особливо розумно, так це те, як ці бонуси взаємодіють із механікою виконання, заохочуючи вас залишатися агресивними та тактичними під час ривків і ударів.

Боси, які представляють чотирьох Вершників, урізноманітнюють кожен заїзд напруженими битвами. Вони перевіряють вашу майстерність рухів, синхронізацію та розпізнавання образів. Кожен бос має власний унікальний набір атак — Війна наближається до нього жорстокими ударами ближнього бою, тоді як Завоювання тримається на відстані, кидаючи стріли на арену. Ці бої викликають довгоочікуваний різкий сплеск труднощів після хвиль стандартних ворогів, але оволодіння ними відчувається винагородою, особливо коли ви відкриваєте більше оновлень і починаєте розвивати здібності свого персонажа на межі.

Оновлення є значною частиною привабливості гри в стилі roguelike. У міру просування ви можете витратити зароблену валюту на покращення свого персонажа, покращуючи все, від здоров’я до швидкості перезарядки, і розблоковуючи нові типи куль. Різноманітність куль зберігає свіжість, кожен тип пропонує різні тактичні варіанти — від пострілу з дробовика на короткій дистанції, з якого ви починаєте, до снайперської кулі великої дальності, яка може пробити кількох ворогів. Однак куля святої води в грі повністю змінює динаміку. Цей потужний тип боєприпасів кидає калюжі, що завдають шкоди, на землю, що полегшує контроль на полі бою, але також усуває більшість труднощів гри, коли ви розблокуєте його.

Pros

+ Унікальна механіка виконання додає глибини, винагороджуючи агресивну та вмілу гру.

+ Жорстке керування двома джойстиками забезпечує плавний і чутливий ігровий процес.

+ Різноманітність типів ворогів робить перші хвилі свіжими та складними.

+ Кілька типів куль пропонують різноманітні тактичні варіанти для різних стилів гри.

+ Швидкий бойовий потік дає вам постійну активність і рух.

Cons

– Передбачувана поява ворогів зменшує елемент несподіванки під час кожного забігу.

– Надпотужні кулі святої води спрощують виклик після розблокування.

– Обмежена різноманітність арен робить середовище повторюваним.

– Комбо-механіка втрачає вплив через надмірні оновлення.

музыка - 8
гісторыя - 7.5
геймплэй - 8.5
графічны - 8

8

HolyHunt — це захоплюючий шутер із двома палицями з розумною механікою виконання, жорстким керуванням і задовільним ходом бою. Незважаючи на те, що комбо-система та різноманітні типи куль додають глибини, гра страждає від передбачуваних ворожих хвиль і потужних оновлень, які послаблюють виклик.

ОГЛЯ Evotinction