Розмірковуючи про Cyberpunk 2077 та його розширення, команда розробників CD Projekt Red визнає досягнення гри в оживленні багатого світу кіберпанку. Однак вони також визнають слушну критику щодо глибини оповіді, відчуваючи, що вони не повністю дослідили потенціал значущих соціальних коментарів у жанрі. Цю думку повторив режисер Cyberpunk 2077 Пол Саско під час нещодавнього епізоду подкасту AnswerRed від CD Projekt Red.
Саско відверто визнав, що, хоча гра представляє антиутопічний сеттінг, вона, можливо, недостатньо глибоко заглибилася в певні суспільні проблеми, посилаючись на бездомність як гострий приклад. «Я бачу, що ми в деяких місцях недостатньо ризикували, наприклад, криза бездомності», – зауважив Сасько. «Озираючись назад, ми, можливо, лише подряпали поверхню того, що кіберпанк як жанр може справді дослідити».
З нетерпінням чекаючи на продовження, дія якого відбудеться в Бостоні, Саско та команда розробників мають намір безпосередньо відповісти на цю критику. Вони прагнуть надати розповіді більшої складності та нюансів, прагнучи спровокувати роздуми та діалог про нагальні соціальні проблеми, залишаючись вірними захоплюючій естетиці кіберпанку, яку люблять гравці.
«Ми хочемо розсунути межі та спонукати гравців глибше взаємодіяти зі світом, який ми створюємо», — підкреслив Саско. «Продовження дає нам можливість розширити досвід кіберпанку не лише візуально та механічно, а й тематично та емоційно».
У той час як CD Projekt Red продовжує розвивати свій підхід, вони прагнуть гарантувати, що наступна глава Cyberpunk не тільки виправдає, але й перевершить очікування гравців, які прагнуть до роздумів і соціально впливових ігор.