За останнє десятиліття FromSoftware Studio досягла значного успіху, особливо завдяки відомому випуску Elden Ring. Незважаючи на цей тріумф, ігрова спільнота залишається гаряче заінтригованою Bloodborne, назвою, яка спочатку була запущена в 2015 році ексклюзивно для PlayStation 4. Будучи одним із небагатьох ексклюзивів восьмого покоління від Sony без ремастера чи ремейку для дев’ятого покоління, очікування та спекуляції були закрутилися навколо можливості повернутися до цієї улюбленої гри.
У нещодавньому інтерв’ю Eurogamer Хідетака Міядзакі, автор FromSoftware Studio, висловив свої почуття щодо Bloodborne. Міядзакі заявив: «Ця гра — це робота, яка так само дорога нам, як і фанатам. Мені приносить величезну радість спостерігати за стійким інтересом такої кількості людей». Говорячи про перспективу ремейку Bloodborne, схожого на ремейк Bluepoint Games Demon’s Souls, Міядзакі визнав переваги використання нового обладнання. Він підкреслив, що сучасне апаратне забезпечення не тільки забезпечує технічні вдосконалення, але й відіграє ключову роль у розширенні доступності, дозволяючи ширшій аудиторії насолоджуватися класичними іграми.
Міядзакі заглибився в важливість популярності Bloodborne і постійного попиту на ремейк. Він висловив: «Дуже приємно бачити, як ця гра викликає такі заповітні спогади як у мене, так і у відданої команди, яка над нею працювала. Бути свідками пристрасних емоцій фан-спільноти справді захоплююче, і ми вважаємо себе щасливими, що створили гру це так глибоко резонує».
В останні роки ширилися чутки про потенційний ремейк або ремастер Bloodborne. Надійні джерела натякнули на розробку для платформ PlayStation 5 і ПК. Як повідомляється, внутрішні документи, отримані від Insomniac Games, хоча й не підтверджені офіційно, свідчать про те, що Bloodborne досягла вражаючих продажів, наближаючись до 7,5 мільйонів копій до кінця 2020 фінансового року. Оскільки ігрове співтовариство з нетерпінням чекає офіційного підтвердження, спадщина Bloodborne продовжує захоплювати. як новачки, так і досвідчені гравці.