Під час нещодавньої сесії запитань і відповідей після останнього фінансового звіту Sony Хірокі Тотокі, який з 1 квітня 2024 року має стати тимчасовим генеральним директором відділу інтерактивних розваг Sony, окреслив стратегічне бачення, спрямоване на підвищення норми прибутку компанії. Відходячи від традиційних ігор, Тотокі наголосив на агресивному підході, зосередженому навколо ексклюзивних пропозицій апаратного та програмного забезпечення.
Визнаючи очевидну невідповідність між збільшенням валового доходу та зменшенням прибутку, Тотокі звернувся до необхідності зміни парадигми. Він пояснив, що тепер увага буде виходити за межі покладення на ексклюзивні ігри, пов’язані з популярністю консолей. Натомість Sony прагне переосмислити свою лінійку продуктів, розглядаючи способи представити їх за розумними цінами, не вдаючись до значних знижок.
Тотокі сформулював завдання, заявивши: «Як ми можемо продемонструвати нашу лінійку продуктів без необхідності значних знижок, забезпечуючи не лише розумну ціну, але й стійку бізнес-модель, яка дозволить нам продовжувати нашу подорож?» Цей поворот у стратегії відображає відхід від історичного підходу до банківської справи через зростання популярності консолей.
Оновлений акцент на ексклюзивному обладнанні та програмному забезпеченні означає ширшу прихильність залишатися конкурентоспроможною в ігровій індустрії, що постійно розвивається. Ця стратегічна реорганізація має на меті позиціонувати Sony для сталого зростання та прибутковості, орієнтуючись на складності ринку за допомогою більш диверсифікованого та перспективного підходу. Оскільки Totoki бере на себе лідерство, ці ініціативи відзначають ключовий момент у розвитку Sony у сфері інтерактивних розваг.