ОГЛЯ Cookie Cutter

Привіт! Я занурив свої пальці в ігрові води Cookie Cutter, і дозвольте мені сказати вам, я все ще з’ясовую всю цю річ з оглядом. Це менше формальний розрив, а більше дружнє спілкування між друзями-іграми. Я все ще в тій фазі, коли все здається блискучим і новим, розумієш? Тож приєднуйтесь до мене, коли я розповім про свої перші враження, сирі та нефільтровані.

По-перше, Cookie Cutter виявляється справжньою перлиною. Я начебто новачок у Metroidvania, нещодавно досліджував такі назви, як Last Fate, які створили атмосферу Souls. Cookie cutter — це скоріше повернення до старого доброго традиційного стилю, і поки що це чудово.

Давайте поговоримо про мистецтво — це ніби вибух з минулого. Стиль навмисно химерний, наш головний герой ламає стереотипи наліво і направо. Вона ця тупенька, незграбна дівчина рокабілі-панку, і гра це добре усвідомлює, жартуючи над її зовнішністю. Це зухвало, і мені подобається таке ставлення.

А тепер про гумор — будьте готові до цього. Cookie Cutter не стримується; вся справа в цьому гострому гуморі, який ображає всіх. Існують вороги, яких називають «дурняками», з, як ви вже здогадалися, гігантськими пульсуючими головами. Так, це не гра вашої бабусі. Йдеться про цю комедію перед обличчям, і, чесно кажучи, я тут за сміливість.

Переходячи до ігрового процесу, стрибати навколо – це абсолютне задоволення. Я розблокував кілька чудових рухів, як-от подвійні стрибки та ривки в повітрі, і гра кидає їх у мене саме тоді, коли мені потрібна додаткова чарівність. Рівні можуть бути занадто великими на мій смак, але привіт, я придираюся. Боротьба – це круто, але візуально це може бути трохи приголомшливо. Ухилення – це мій крок; здається, що парирування надто сильно намагається вписатися.

Історія починається з тріском: я робот, створений генієм. Але ось головне: у всій динаміці любові між творцем і роботом є дещиця дивацтва. Це трохи зовні, але це дає мені привід вирушити на арку помсти. Я візьму це. Оновлення є, але я збоку дивлюся на килимки для виготовлення. Я сподіваюся, що це не перетвориться на грайнд-фест для рідкісних речей. Схрещені пальці.

Один видатний момент — мій персонаж може нанести сильний удар, який не завдає великої шкоди, але контролює ворогів. Це геніальний хід — пограти з екологічними пастками, як-от дизьбільні пилки. Додає трохи пікантності бойовій рутині.

Отже, Cookie Cutter наразі захопила мене. Це круто, у нього є індивідуальність і він виділяється своїм власним химерним способом. Я буду витрачати більше годин і повертатися з остаточним оглядом, але поки що вважаю це великим пальцем вгору. Слідкуйте за новими пригодами в цьому незвичайному ігровому світі. До зустрічі на зворотному боці!

давайте поговоримо про платформер — це веселощі. Я розблокував такі чудові здібності, як подвійні стрибки та стрибки з повітря, і вони з’являються в потрібний момент. Навігація великими рівнями гри – це просто чудово, хоча я повинен визнати, що вони можуть бути трохи більшими. Але привіт, я в цьому для пригод, тому трохи додаткового місця не обов’язково погана річ.

А тепер до бою. Це візуальне свято з крутими анімаціями з обох боків атак, але ось головне: все може стати трохи зайнятим. Механіка Dodge є справжньою паличкою-виручалочкою, а iframes настільки щедрі, що вибір Dodge часто здається безпечнішим. Система парирування існує, але їй важко виділитися серед хаосу. Це важкий вибір, і я частіше схиляюся до ухилення. Я не можу не провести порівняння з іграми Batman Rocksteady, де парирування було невід’ємною частиною бойового танцю. Схоже, Cookie Cutter намагається знайти це солодке місце.

Однією з видатних особливостей, яка привернула мою увагу, є здатність завдавати потужного удару, який не обов’язково завдає великої шкоди, але це змінює правила гри в контролі над ворогами. Екологічні пастки, схожі на стулки на стінах, додають стратегії до бою. Маневрувати ворогами в ці пастки – це не тільки задоволення, але й розумний спосіб підійти до складніших зіткнень.

Коротко про історію — у неї є деякі повороти. Я робот, який шукає помсти, і хоча динаміка кохання між творцем і роботом є дещо дивною, вона є рушійною силою. Оновлення розкидані тут і там, і є інтригуюче обмеження ємності акумулятора, яке додає рівень керування ресурсами. Однак поява килимків для крафта змушує мене підняти брову. Це змусило мене задуматися, чи ця гра стане поворотом до сфери створення рольових ігор, і це не обов’язково моя чашка чаю в Metroidvania.

Викликає занепокоєння те, що гра може повернути на територію, де важко грайндувати, особливо зі згадкою про матеріали для виготовлення, як-от шкури свердловин. Якщо ловити ці оновлення починає здаватися клопотом, це може порушити безперебійний потік, який робить Metroidvanias такою захоплюючою. Але привіт, я сподіваюся, що гра не втратить своєї чарівності в гонитві за складністю крафта.

Отже, що це залишило нас? Cookie Cutter подає коктейль із приємного платформера, хаотичних боїв і непередбачуваного сюжету. Я все ще в захваті, і, незважаючи на деякі занепокоєння щодо механіки створення, геймплей тримається на своєму. З часом я повернуся з новими, тож чекайте на наступний розділ цієї дивовижної ігрової пригоди!

Художній стиль Cookie Cutter – це чудова подорож доріжкою спогадів. Черпаючи натхнення в таких класичних фільмах, як Дощовий черв’як Джим, Рен і Стімпі, розробники створили унікальну естетику, яка врівноважує гострі та ностальгічні елементи. Навмисне повернення до цих знакових візуальних зображень приносить відчуття знайомства, водночас зберігаючи свою власну ідентичність.

У центрі цього візуального бенкету — головна героїня — тупенька, чепурна дівчина рокабілі-кум-панку. Дизайн персонажа кидає виклик умовностям, охоплюючи освіжаючий відхід від типового ігрового героя. Навмисний вибір, щоб виділитися нетрадиційним способом, у поєднанні з самосвідомим гумором у грі про її зовнішність додає шарму шарму. Це сміливий крок, який сприяє загальній індивідуальності гри.

Говорячи про індивідуальність, візуальний гумор гри виявляється повністю. Від ворогів, яких буквально називають “придурками”, до навмисного використання гострої, огидної естетики, Cookie Cutter не боїться розширювати межі. Візуальні елементи не просто доповнюють гумор; вони є невід’ємною частиною комедійного досвіду. Незалежно від того, чи йдеться про навігацію рівнями чи зустрічі з химерними персонажами, візуальні ефекти створюють загальний зухвалий тон гри.

Крім персонажів і гумору, варто відзначити майстерність навколишнього середовища. Великі рівні, хоча, можливо, і більші, створюють канву для унікальної візуальної ідентичності гри. Інтеграція екологічних пасток, як-от пили на стінах, додає не лише стратегічні аспекти ігрового процесу, але й покращує візуальне видовище під час бойових зіткнень.

Переходячи до анімації, «Вирізка для печива» продовжує вражати. Плавність рухів персонажа, особливо під час бою, є свідченням уваги до деталей. Хоча екран може бути трохи зайнятим, а телеграфи може бути складно розрізнити в запалі бою, сама анімація є візуальним задоволенням. Навмисне з’єднання різних елементів у всесвіті може бути проблемою з точки зору читабельності, але це додає загальної згуртованості естетики гри.

Як згадувалося в попередній дискусії щодо ігрового процесу, впровадження механіки крафта викликає деяке занепокоєння. Занепокоєння полягає в тому, що перехід до створення елементів RPG може порушити бездоганний візуальний досвід, який досі створював «Cookie Cutter». Збереження візуальної гармонії гри з додаванням додаткових шарів ігрового процесу — це делікатний баланс, який ще належить побачити.

Pros

+ Cookie Cutter має візуально унікальний і ностальгічний художній стиль.

+ Нетрадиційний дизайн головного героя додає грі гумору та індивідуальності.

+ Вражаючі анімації покращують загальний досвід гри.

+ Екологічні пастки та творчі варіанти бою додають глибини.

+ Приємна та чутлива механіка платформи сприяє ігровому процесу.

+ Гра має невибагливий гострий і гумористичний тон.

+ Схиляння до класичної ігрової естетики викликає ностальгічне почуття гравців.

Cons

– Деяким гравцям рівні гри можуть здатися занадто великими, що вплине на швидкість.

– Бойові зображення можуть стати приголомшливими, що ускладнить розпізнавання телеграфів.

– Система парування може здатися затьмареною більш поблажливою механікою Dodge.

– Впровадження механіки крафта викликає занепокоєння щодо можливого шліфування та порушення потоку Metroidvania.

– Навмисне з’єднання різних елементів у всесвіті може викликати проблеми з читанням під час бою.

– Динаміка любові творець-робот може здатися деяким гравцям дивною або незручною.

– Рідкість і вартість оновлень у поєднанні з впровадженням килимків для крафта можуть вплинути на прогрес.

музыка - 7
гісторыя - 6
геймплэй - 7.5
графічны - 6.5

6.8

Cookie Cutter подає чудове поєднання ностальгії та унікальності у своїх образах із сміливим різким гумором, який визначає його індивідуальність. Дизайн персонажів кидає виклик нормам, а навмисне повернення до класичних художніх стилів додає шарму. Хоча великі рівні та стратегічні бої пропонують захоплюючий ігровий процес, виникають занепокоєння з впровадженням механіки крафта. Візуальна гармонія, незважаючи на випадковий хаос, сприяє загальній привабливості. Для тих, хто шукає візуально захоплюючих, незвичайних ігор, Cookie Cutter — багатообіцяюча пригода, у яку варто пуститися. Слідкуйте за тим, як розвивається візуальна симфонія в ході гри.

Чутки про колекцію Gears of War знову з’явилися та набирають обертів.

Baldur’s Gate 3 не включено в Game Pass.