ОГЛЯ The Lara Croft Collection

Довгоочікувана поява Lara Croft Collection на Nintendo Switch приносить дві високо оцінені ігри в систему: Lara Croft and the Guardian of Light і Lara Croft and the Temple of Osiris. Хоча ці ігри можуть і не бути традиційними в серії, вони пропонують унікальний досвід, який варто розглянути. Давайте заглибимося в кожну гру та оцінимо її цінність на Switch.

Лара Крофт і Вартова Світла відправляють нас у захоплюючу подорож навколо легендарного Дзеркала диму. Завдяки розвиваючому наративу та місії запобігти пробудженню ацтекського бога блискавок і смерті, історія в Guardian виглядає захоплюючою та захоплюючою. З іншого боку, «Лара Крофт і храм Осіріса» переносять нас у подібну пригоду в єгипетському ландшафті, де ми повинні відновити фрагменти Осіріса, щоб перешкодити плану Бога Зла щодо поневолення людства. Однак оповідання в Temple іноді здається простим приводом для переходу до наступної гробниці, оскільки йому бракує такого ж рівня залучення, як Guardian.

З точки зору ігрового процесу, Guardian і Temple відхиляються від типової перспективи третьої особи та приймають ізометричну точку зору. Найкраще їх можна описати як стрілялки з двома палицями з головоломками та платформерами. Елементи керування прості та доступні, що дозволяють плавно рухатися, прицілюватися, стріляти та використовувати спеціальні здібності. Механіка ігрового процесу, включаючи головоломки, платформер і бої, добре розроблена, хоча іноді спрощена. Вороги створюють випробування з унікальними моделями атак, а зустрічі з босами є родзинкою. Однак баланс складності відрізняється між двома іграми: Guardian пропонує варіанти, а Temple їх бракує, що призводить до легших зіткнень.

Дизайн рівнів також відрізняє Guardian і Temple. Guardian йде більш лінійним шляхом із розгалуженнями, пропонуючи відчуття прогресу та вибору. Навпаки, Temple представляє відкритий світ-центр, який дозволяє досліджувати, але призводить до повернення назад і відсутності чіткого прогресу. Незважаючи на концепцію відкритого світу, Temple напрочуд коротша за тривалістю порівняно з Guardian. Обидві ігри містять завдання та предмети колекціонування, щоб заохочувати повторну гру, підвищуючи загальну цінність.

Візуально обидві ігри мають унікальні та візуально привабливі світи. Guardian може похвалитися стилем коміксів, а Temple прагне більш реалістичного підходу. Візуальний стиль оригінальної гри виділяється сильною роботою тіней, тоді як друга гра іноді може бути темнішою. Анімація хороша, а дизайн ворогів цікавий. Озвучка, хоча й не досягає рівня AAA, повністю озвучена та доповнена відповідними звуковими доріжками, які покращують враження від Tomb Raider.

На жаль, порт Temple на комутаторі страждає від різних проблем. Відкритий світ здається нудним, частота кадрів нестабільна, а дизайнерські рішення не відповідають вимогам, що призводить до менш приємного досвіду. Крім того, відсутність онлайн-підтримки є помітним недоліком для тих, хто очікує багатокористувацьких опцій. Ціни також можуть викликати занепокоєння, оскільки ці ігри часто отримують значні знижки на інших платформах.

Колекція Лари Крофт на Nintendo Switch пропонує різноманіття пригод з пограбуванням гробниць. У той час як «Лара Крофт і Храм Осіріса» вражає своєю захоплюючою розповіддю, надійним геймплеєм і приємним дизайном рівнів, «Лара Крофт і Храм Осіріса» не вистачає через вибір дизайну, технічні проблеми та відсутність онлайн-підтримки.

Геймплей в обох іграх, «Лара Крофт і охоронець світла» та «Лара Крофт і храм Осіріса», відрізняється від традиційного вигляду від третьої особи та пропонує ізометричну перспективу. Найкраще це можна описати як гру зі стрільбою по мішенях, доповнену головоломками та платформерами.

Управління відносно просте: рухом керує лівий джойстик, прицілюванням — правий, а стрільбою — відповідні кнопки. У грі також представлено використання гаків для обходу та бомб для знищення перешкод. Лара може стрибати, виконувати акробатичні маневри та автоматично чіплятися за краї. У кожній грі також є свій унікальний спеціальний інструмент — золотий спис у «Вартовому світла», який можна використовувати як стінну платформу, і посох Осіріса в «Храмі Осіріса», який допомагає розгадувати різноманітні дзеркальні головоломки.

Головоломки часто використовують ці спеціальні інструменти разом із бойовими зіткненнями, які вимагають різних підходів. Ігри також включають небезпечні ділянки з шипами та підводними каменями, де один помилковий крок може бути фатальним. Бувають випадки, коли нам потрібно тягнути об’єкти та зіставляти їх із відповідними перемикачами, а також брати участь у послідовностях погоні, які вимагають швидких дій ухилення.

Вороги в цих іграх можуть бути смертоносними, кожен має унікальні атаки та потребує певної стратегії для подолання. Деякі вороги можуть демонструвати моделі поведінки та слабкі сторони, якими гравцям потрібно скористатися. Співпраця з другим гравцем також є ключовим елементом у певних розділах, оскільки головоломки та завдання створені для заохочення командної роботи та координації.

Дизайн рівнів у «Лара Крофт і охоронець світла» та «Лара Крофт і храм Осіріса» пропонує різні враження.

У «Guardian of Light» дизайн рівнів має лінійну прогресію, спрямовуючи гравців від одного місця до іншого. Хоча можуть бути розгалужені шляхи та додаткові виклики, загальна структура залишається зосередженою на заздалегідь визначеному шляху. Цей вибір дизайну підтримує темп гри відносно щільним, з відчуттям терміновості та постійного руху вперед.

З іншого боку, «Храм Осіріса» має інший підхід із відкритим дизайном світу-центру. Гравці мають свободу досліджувати навколишнє середовище та вирішувати виклики нелінійним способом. Однак це дизайнерське рішення має деякі компроміси. Відчуття прогресу та згуртованості оповіді може бути менш вираженим, і повернення назад стає необхідним, коли гравці повертаються в різні області, щоб отримати фрагменти Осіріса.

Обидві ігри містять гробниці, відкриті території та стародавні споруди, що створює відчуття пригод і відкриттів. Середовища візуально привабливі та різноманітні, починаючи від руїн ацтеків і закінчуючи єгипетськими пейзажами. Кожна локація ретельно продумана, щоб забезпечити баланс між розділами платформи, бойовими зіткненнями та сценаріями вирішення головоломок.

Самі гробниці є головною темою кожного рівня, включаючи складні головоломки, які вимагають від гравців використання своїх навичок, спеціальних інструментів і командної роботи. Ці головоломки часто переплітаються з архітектурою та завданнями рівня, створюючи цілісну атмосферу, де дослідження та вирішення проблем йдуть рука об руку.

Незважаючи на те, що «Охоронець світла» в основному зосереджений на лінійному просуванні по рівнях, він все ще пропонує розгалужені шляхи та додаткові завдання, які заохочують гравців повертатися до пройдених областей, щоб отримати додаткові винагороди. Навпаки, «Храм Осіріса» має більш відкриту структуру, дозволяючи гравцям вирішувати гробниці та випробування в різному порядку, забезпечуючи рівень гнучкості та можливості відтворення.

Загалом дизайн рівнів в обох іграх вдало відображає суть дослідження, пригод і розгадування головоломок, якими відома серія Tomb Raider, пропонуючи поєднання лінійних і нелінійних вражень залежно від гри.

Обидві ігри відходять від традиційної перспективи від третьої особи серії Tomb Raider і натомість обирають ізометричну точку зору. Ця зміна перспективи покращує ігровий процес, пропонуючи унікальне поєднання стрілянини з двох джойстиків, розв’язування головоломок і елементів платформи.

Елементи керування інтуїтивно зрозумілі та доступні, призначені для всіх типів гравців. Рух здійснюється лівою ручкою, а прицілювання – правою. Гравці можуть стріляти зі зброї, використовувати гак для обходу та стратегічно підривати бомби, щоб подолати різні перешкоди. Лара також може стрибати, виконувати перекиди та хапатися за виступи в межах її досяжності.

Кожна гра представляє спеціальну зброю, ексклюзивну для її сюжетної лінії. У «Охоронці світла» Лара володіє золотим списом, який виконує роль платформи на стінах, надаючи додаткові можливості проходження. У «Храмі Осіріса» вона володіє легким списом, який служить рішенням дзеркальних головоломок. Крім того, «Храм Осіріса» містить розділи плавання, які легко інтегруються в ігровий процес.

Головоломки відіграють важливу роль в обох іграх, часто вимагаючи від гравців використання спеціальної зброї, елементів середовища та командної роботи. Ці головоломки, як правило, добре розроблені, хоча вони, як правило, відносно прості, зосереджені більше на доповненні ігрового процесу, орієнтованого на дії, а не на створенні надто складних перешкод.

Бойові зіткнення часті та різноманітні, вороги демонструють унікальні моделі атак, для подолання яких потрібні різні стратегії. Від воскрешення ворогів, з якими потрібно швидко боротися, до ворогів, які кидають вогонь, гравці повинні адаптуватися та ефективно використовувати свій арсенал. Битви з босами також є яскравим моментом, пропонуючи захоплюючі та незабутні зіткнення, які часто вимагають швидких рефлексів і точного часу.

В обох іграх є елементи платформингу, коли гравці пересуваються підступними середовищами, уникають смертоносних шипів і здійснюють точні стрибки. Ізометрична перспектива додає свіжий поворот до механіки платформи, вимагаючи від гравців адаптації до нової точки зору та освоєння свого просторового сприйняття.

Що стосується прогресу гри, «Вартовий світла» пропонує лінійний досвід, проводячи гравців через серію рівнів із розгалуженими шляхами та необов’язковими завданнями. З іншого боку, «Храм Осіріса» надає відкритий світ-центр, де гравці можуть досліджувати та завершувати гробниці нелінійним способом. Виклики та досягнення заохочують повторність гри, дозволяючи гравцям переглядати рівні, щоб покращувати свої результати, знаходити предмети колекціонування та досягати цілей на основі часу.

Хоча обидві ігри пропонують приємний ігровий досвід, варто зазначити, що «Вартовий світла» загалом вважається кращою з точки зору ігрової механіки, дизайну рівнів і загальної згуртованості. У «Храм Осіріса» внесено деякі зміни, які можуть сподобатися не всім, наприклад структура відкритого світу та певні налаштування рухів, які можуть здатися менш вишуканими.

Бої в обох іграх є важливим аспектом ігрового процесу, пропонуючи напружені дії та складні сутички з різними ворогами. Гравці повинні стратегічно використовувати свою зброю, спеціальні здібності та елементи середовища, щоб подолати цих супротивників.

В обох іграх бій швидкий і динамічний, що тримає гравців напоготові. Вороги, з якими ви стикаєтеся, різноманітні, кожен зі своїми унікальними моделями атак і поведінкою. Від натовпів дрібніших ворогів до могутніх персонажів-босів, ви зіткнетеся з низкою загроз, які вимагають різних підходів.

Гравці озброєні різноманітною зброєю, включаючи вогнепальну зброю, вибухівку та спеціальну зброю, яка є ексклюзивною для кожної гри. Цю зброю можна вдосконалювати та вдосконалювати протягом ігрового процесу, знаходячи предмети колекціонування та розблоковуючи нові здібності, додаючи глибини та налаштувань до бойових стратегій.

Щоб досягти успіху в бою, гравці повинні використовувати поєднання точного прицілювання, швидких рефлексів і прийняття стратегічних рішень. Вам потрібно буде ухилятися від ворожих атак, ховатися та використовувати оточення, щоб отримати перевагу. Ізометрична перспектива додає унікальний виклик, вимагаючи від гравців ефективної позиції та керування оточенням у запалі бою.

Одним із важливих аспектів бою є можливість об’єднати сили з партнером по кооперативу. І «Охоронець світла», і «Храм Осіріса» підтримують кооперативну багатокористувацьку гру, що дозволяє вам об’єднатися з друзями на місці, щоб разом долати виклики. Співпраця та координація є ключовими, коли ви об’єднуєте свої здібності та працюєте разом, щоб долати перешкоди та перемогти ворогів.

Битви з босами – це яскраві моменти бойових дій, які включають епічні зіткнення з грізними ворогами. Ці битви часто вимагають від гравців виявлення та використання слабких місць боса, ухиляючись від його потужних атак. Кожна битва з босом представляє унікальне та незабутнє випробування, додаючи різноманітності та захвату в ігровий процес.

Pros

+ Швидкий і динамічний бій.

+ Різноманітні вороги з унікальними моделями атак.

+ Широкий вибір зброї та здібностей.

+ Оновлювана зброя та параметри налаштування.

+ Спільна багатокористувацька гра для захоплюючого кооперативного геймплея.

+ Епічні битви з босами для захоплюючих викликів.

Cons

– Деякі бойові зіткнення можуть повторюватися.

– Обмежений вибір ворогів у певних розділах.

– Ізометрична перспектива може бути складною для точного прицілювання.

– Обмежена глибина бойової механіки порівняно з іншими бойовиками.

музыка - 6.5
гісторыя - 6
геймплэй - 5.5
графічны - 7

6.3

Колекція Лари Крофт на Switch пропонує приємні враження для шанувальників серії Tomb Raider та пригодницьких ігор загалом. До колекції входять «Лара Крофт і Вартова Світла» та «Лара Крофт і Храм Осіріса», обидві з яких забезпечують захоплюючий ігровий процес і інтригуючі головоломки.

Xbox Game Pass дарує гравцям дивовижну планету Лана

Motive Studio використовує Unreal Engine 5 для розробки гри Iron Man