ОГЛЯ No Man’s Island

Привіт всім! Сьогодні ми досліджуємо нещодавно випущену гру в Steam під назвою No Man’s Island. Розроблена Riff Game Studio та опублікована MiniDev Studio, ця гра на виживання з відкритим світом із відкритим світом занурює вас на фантастичний острів, де ви зазнаєте корабельної аварії. Ваша мета — вижити, розкрити таємниці острова та зрештою знайти вихід з нього.

Одним з аспектів, який відразу виділяється, є доступна ціна гри. За ціною 10 доларів No Man’s Island пропонує надзвичайну кількість вмісту та можливість повторного відтворення. Враховуючи поточний економічний клімат, це крадіжка і робить гру доступною для широкої аудиторії.

Переходячи до музики, хоч це може бути не найепічніший або вражаючий саундтрек, він вдається захоплювати та підходить для ігрового процесу. Оскільки ви витрачатимете на її прослуховування значну кількість часу, музика доповнює загальну атмосферу та посилює ваше занурення.

А тепер давайте переключимо передачу й обговоримо деякі напрямки вдосконалення. По-перше, підручник. На жаль, підручник не вдається належним чином познайомити гравців з механікою та функціями гри. Замість того, щоб забезпечити поступове навчання, посібник кидає вас просто до складних завдань без належного пояснення основ будівництва бази, бою, використання предметів і дослідження. Така відсутність вказівок може засмучувати, особливо для новачків у жанрі виживання.

Крім того, інтерфейс користувача (UI) залишає бажати кращого. Елементи інтерфейсу здаються занадто малими, і їх важко читати, враховуючи доступний простір на екрані. Таке враження, що втрачена можливість надати більше корисної інформації та покращити досвід гравців. Більше того, описи предметів і ресурсів у грі часто є загальними або недостатніми, що ускладнює розрізнення схожих на вигляд об’єктів. Цей брак ясності ще більше ускладнюється орфографічними помилками, які погіршують загальний лак гри.

звукові ефекти, хоча й не жахливі, не залишають незабутнього враження. Вони здаються досить загальними і, як правило, відходять на задній план, не додаючи особливого хвилювання чи занурення в ігровий процес.

No Man’s Island пропонує захоплюючий досвід виживання у відкритому світі за доступною ціною. Однак гра не встигає за якістю підручника, дизайном інтерфейсу користувача та чіткістю описів предметів. Якщо ви бажаєте подолати ці недоліки та насолоджуватися дослідженням фантастичного острова, що зазнав корабельної аварії, можливо, нічийний острів варто розглянути. Просто будьте готові орієнтуватися в тонкощах гри з обмеженими вказівками.

No Man’s Island пропонує досвід виживання у відкритому світі зверху вниз, де гравцям доводиться проходити випробування корабельної аварії на фантастичному острові. У грі представлені різноманітні ігрові механізми, щоб покращити аспект виживання та створити відчуття прогресу.

Одна з основних механік обертається навколо збору ресурсів і крафта. Як гравець, вам потрібно буде шукати в навколишньому середовищі такі необхідні матеріали, як дерево, камінь і руда, щоб створювати інструменти, зброю та конструкції. Доступність і різноманітність ресурсів заохочують досліджувати та приймати стратегічні рішення, коли справа доходить до пріоритетності того, які предмети створювати та будувати будівлі.

Щоб вижити на острові, вам потрібно забезпечити прожиток. Полювання та риболовля, ймовірно, є елементами ігрового процесу, які дозволяють збирати їжу для харчування. Крім того, збирати ягоди та інші їстівні рослини може знадобитися для підтримки благополуччя вашого персонажа.

Здається, бої відіграють значну роль у грі, як згадувалося в огляді. Ви зіткнетеся з різними істотами, такими як ведмеді, вовки, і потенційно ще більш грізними ворогами, такими як троль Скельного короля. Розуміння бойової механіки, придбання відповідної зброї та оволодіння бойовими стратегіями будуть вирішальними для захисту та подолання цих загроз.

Здається, дослідження також є невід’ємною частиною ігрового процесу. Ймовірно, на острові є приховані зони, секрети та цікаві місця, які варто відкрити. Навігація картою, розуміння її макета та використання орієнтирів або піктограм для спрямування вашої подорожі сприятимуть дослідницькому аспекту гри.

Варто зазначити, що в наданій інформації не вказано, чи є в No Man’s Island будь-яка система прогресування персонажа чи підвищення рівня. Однак можливо, що ваш персонаж може набути нових навичок або здібностей у міру вашого прогресу, що дозволить відчути зростання та розширити можливості.

Хоча в огляді не згадувалося про будівництво бази в деталях, цілком імовірно, що будівництво та утримання бази або притулку буде вирішальним для довгострокового виживання. Будівельні споруди можуть запропонувати захист від ворожих істот, служити сховищем для ваших ресурсів і надати безпечний притулок для відпочинку та відновлення.

він має комбінацію збору ресурсів, крафта, бою, дослідження та потенційної механіки будівництва бази для створення захоплюючого досвіду виживання. Оволодіння цією механікою разом із розкриттям таємниць острова та пошуком шляху з нього стане ключем до успіху в грі.

Коли гравці досліджують відкритий світ, вони можуть використовувати різні інструменти для збору ресурсів, таких як дерево, камінь і руда. Потім ці ресурси використовуються в системі крафта, де гравці можуть комбінувати їх з іншими предметами для створення корисних інструментів, зброї та конструкцій.

Дослідницький аспект гри заохочує гравців орієнтуватися по острову за допомогою таких інструментів, як карти та компаси. Відправляючись на незвідані території, вони можуть натрапити на приховані скарби, небезпечних істот і цінні ресурси. Щоб захиститися від ворожої дикої природи та ворогів-босів, гравці можуть вступати в бій, використовуючи таку зброю, як мечі, луки та стріли та списи. Для успіху необхідні вміле ухилення, блокування та стратегічні атаки.

Збір ресурсів і крафт йдуть рука об руку, оскільки гравці збирають матеріали та використовують їх у рецептах крафта, щоб створювати необхідні предмети для виживання. Вони можуть будувати власні бази, використовуючи такі компоненти, як фундаменти, стіни та дахи, що дозволяє налаштовувати та персоналізувати. Будівництво притулків і ремісничих станцій на базі забезпечує безпечний притулок і центральний центр для подальших досліджень і прогресу.

Займаючись цими заходами, гравці також повинні контролювати голод, енергію та здоров’я свого персонажа, гарантуючи, що вони добре харчуються, відпочивають і готові до майбутніх викликів. Система прогресу в грі може передбачати розблокування нових креслень або рецептів у міру просування гравців, дозволяючи їм створювати складніші предмети та вирішувати складніші завдання.

Бездоганно поєднуючи дослідження, збір ресурсів, ремесло, бій, будівництво бази та механіку виживання, No Man’s Island пропонує згуртований і динамічний ігровий процес. Взаємодія між цими різними елементами дає гравцям відчуття прогресу, досягнення та можливість сформувати власний наратив виживання на таємничому та підступному острові.

У грі використовується перспектива зверху вниз, що забезпечує унікальний і широкий огляд навколишнього середовища. Сам острів чудово зображений, демонструючи різноманітні ландшафти, такі як пишні ліси, піщані пляжі, скелясті скелі та таємничі печери.

У навколишньому середовищі очевидна увага до деталей, яскрава флора і фауна створюють візуально привабливий і динамічний світ. Гравці можуть зіткнутися з різноманітним рослинним світом, від високих дерев і барвистих квітів до кущів і культур, які можна збирати. Дика природа також багата та різноманітна, включаючи таких тварин, як вовки, ведмеді та навіть міфічні істоти, кожна з яких має відмінні характеристики та анімацію.

Цикл день-ніч додає додатковий рівень візуального занурення, оскільки освітлення та атмосферні ефекти змінюються відповідно. М’яке сяйво сонячного світла, що просочується крізь дерева вдень, контрастує з таємничою темрявою та навколишнім освітленням вночі. Погодні ефекти, такі як дощ, туман і шторми, ще більше покращують атмосферу, занурюючи гравців у непередбачувану природу острова.

Візуальний дизайн предметів і структур у грі також добре продуманий. Від базових інструментів, таких як сокири, серпи та молоти, до складної зброї та складних будівельних компонентів, кожен предмет деталізований і візуально виразний. Гравці можуть оцінити майстерність і креативність, вкладені у візуальні ефекти, будь то хитромудра броня чи вражаючий вигляд ворогів-босів.

Pros

+ Доступний цінник.

+ різноманітні візуальні ефекти.

+ Захоплююча та відповідна музика.

+ Експансивне дослідження відкритого світу.

Cons

– немає основного підручника.

– Маленький і важкочитаний інтерфейс користувача.

– Недостатньо пояснень предметів і ігрового процесу.

– Загальні та незрозумілі дескриптори елементів.

музыка - 5
гісторыя - 6.5
геймплэй - 5.5
графічны - 6

5.8

No Man's Island — це доступний і візуально дивовижний досвід виживання у відкритому світі. Незважаючи на свої недоліки, такі як тьмяний підручник і поганий інтерфейс користувача, гра компенсує своєю відтворюваністю, різноманітними візуальними ефектами

ОГЛЯ F1 23

ОГЛЯ TREPANG 2