ОГЛЯ Sushi Battle Rambunctiously

Давайте поговоримо про ігри – у вас є ваші блокбастери, ваші приховані перлини, а потім, добре, у вас є Sushi Battle Rambunctiously. Пам’ятаєте часи Wii, коли кожна інша гра, здавалося, передбачала махати дистанційним керуванням? Так, у цьому створюється враження, що він намагається повернути ту епоху, але без будь-якого шарму.

Отже, уявіть собі це: ви та ваші друзі вибираєте з купи симпатичних персонажів, кожен з яких представляє різний тип рису, а потім ви занурюєтеся в ці битви на аренах, які відбуваються в самих різних місцях. Звучить круто, правда? Ну, не так сильно, коли ви насправді в це потрапите.

Геймплей? Скажімо, це трохи схоже на спробу спринту через патоку. Ваш персонаж рухається так, ніби застряг на першій передачі, і навіть не змушуйте мене починати бій – це так само захоплююче, як спостерігати за висиханням фарби. Навіть поодинока боротьба з хвилями зомбі більше нагадує клопіт, ніж гостру поїздку.

І навіть не починайте з фізики – речі літають навколо, наче у них є власний розум. Ви будете кидати речі наліво і направо, але половину часу здається, що ви просто викидаєте їх у порожнечу.

персонажі виглядають мило, а локації наче акуратні, але коли справа доходить до справи, Sushi Battle Rambunctiously просто не дає результату. Збережіть гроші на те, що справді допоможе вам добре провести час – це, швидше за все, змусить вас відчути, що ви даремно витратили свій вечір.

у вас є ваші персонажі – милі маленькі створіння, які представляють різні сорти рису. Чарівно, правда? Ви б так подумали, але як тільки ви почнете їх переміщати, ви помітите, що щось не зовсім так. Вони керуються так, ніби у них свинець, тому навіть найпростіші маневри виглядають як важка робота.

Тоді є боротьба – або її відсутність. Мета проста: вибити суперників з арени. Звучить легко, але коли ваші атаки такі ж сильні, як легкий вітерець, це все, що завгодно. Розмах зброєю (або будь-яким випадковим предметом, який ви випадково підхопите) більше схожий на помах пером, ніж на нокаутуючий удар.

І не забуваймо про фізику – або її відсутність. Об’єкти літають по арені з грацією п’яної чайки, тому передбачити, куди щось приземлиться, майже неможливо. Ви витратите більше часу, ухиляючись від летючих уламків, ніж розробляючи стратегію наступного кроку.

Звичайно, є певна різноманітність із різними персонажами та локаціями, але коли основний ігровий процес здається таким же захоплюючим, як спостерігати за висиханням фарби, важко надто захоплюватися цими наворотами.

Sushi Battle Rambunctiously може мати привабливу назву та кілька симпатичних персонажів, але коли мова заходить про забезпечення задоволення від гри, це не вдається. Збережіть свою кімнату для чогось, від чого ваше серце прискорить биття – це, швидше за все, приведе вас до сну.

З першого погляду візуальні елементи гри можуть вразити вас своїми яскравими кольорами та чарівним дизайном персонажів. Я маю на увазі, хто б не хотів грати маленькою рисовою кулькою з накидкою з водоростей, чи не так? А самі арени досить різноманітні: від галасливих міських пейзажів до тихих суші-садів.

Але як тільки ви починаєте грати, починають проявлятися тріщини. Звичайно, персонажі виглядають мило, але їхні анімації здаються жорсткими та млявими, ніби вони застрягли в якомусь трансі, викликаному суші. І навіть не починайте мене розповідати про оточення – хоча вони можуть виглядати гарно, вони виглядають так само інтерактивно, як вирізаний картон.

Крім того, є сама графіка – або її відсутність. Все виглядає так, ніби його змастили товстим шаром соєвого соусу, що ускладнює розрізнення об’єктів у запалі бою. Поєднайте це з хиткою фізикою, і ви отримаєте рецепт розчарування.

ця гра може привернути вашу увагу своїми чарівними візуальними ефектами, але коли справа доходить до справи, зовнішній вигляд може бути оманливим. Убережіть себе від головного болю та витратите свій час – і гроші – на щось, що справді засліпить ваші почуття. Тому що давайте подивимося правді в очі, цей, швидше за все, змусить вас відчути голод до чогось кращого.

Незважаючи на перспективу жвавих багатокористувацьких битв, які розгортаються в різних місцях, повільний рух і нецікава бойова механіка зменшують будь-яке потенційне задоволення. Навіть одиночний досвід боротьби з хвилями зомбі не може забезпечити повного адреналіну хвилювання, на яке можна було сподіватися.

Хоча чарівний зовнішній вигляд гри може на мить відвернути увагу від її недоліків, відсутність глибини та лаконічності зрештою підриває загальне враження. Sushi Battle Rambunctiously служить попередженням для геймерів, які шукають якісних розваг – іноді зовнішній вигляд може бути оманливим.

У ландшафті, де відзначаються видатні ігрові враження, Sushi Battle Rambunctiously не справляє незабутнього враження. З такою кількістю інших ігор, які пропонують захоплюючий ігровий процес і незабутні враження, найкраще залишити цю приголомшливу пропозицію та дослідити більш задовільні варіанти. Зрештою, життя надто коротке, щоб витрачати його на посередні ігри.

Pros

+ Чарівний і милий дизайн персонажів.

+ Яскраве та візуально привабливе середовище.

+ Різноманітність персонажів і локацій додають певної різноманітності.

Cons

– Млявий рух персонажа погіршує ігровий процес.

– Слабка бойова механіка не залучає гравців.

– Обмежена глибина та відтворення.

– Непередбачувані та неприємні взаємодії на основі фізики.

музыка - 6.5
гісторыя - 5
геймплэй - 6
графічны - 7

6.1

Sushi Battle Rambunctiously подає візуально привабливу страву з чарівними персонажами та яскравим середовищем. Однак під його барвистим зовнішнім виглядом ховається гра, зіпсована млявим геймплеєм, ненатхненною бойовою механікою та розчаровуючою фізикою.

Deceit 2 запущено на PlayStation 5 і випуск Xbox відкладено

Було придбано чотири мільйони копій V Rising.