ОГЛЯ Raccoo Venture

Ласкаво просимо до химерного світу Raccoo Venture, де гравці взуваються в чарівне взуття єнота. У цьому тривимірному платформері, сильно натхненному класикою 90-х, зокрема Banjo-Kazooie, гравці вирушають у чарівну подорож різноманітними світами, збираючи шахові фігури та досліджуючи затишну квартиру єнота, разом із Nintendo 64 і гардеробом, що налаштовується. костюми.

Гра, яка зараз знаходиться в ранньому доступі в Steam, знайомить гравців із яскравою та ностальгічною грою. Кожен рівень пропонує унікальне вбрання, від костюма шеф-кухаря до черепа маріачі, що додає чарівності пригодам єнота. Коли гравці просуваються світами, головною метою є збирати шахові фігури, причому кожен рівень впливає на загальний відсоток проходження.

Хоча рецензент визнає статус раннього доступу до гри, є конструктивні пропозиції щодо покращення. Світ гри, хоч і відображає суть платформерів N64, описується як дещо мізерний і позбавлений життєвої якості. Вороги з їх мінімальним звуком і поведінкою відзначені як області, які можуть отримати користь від оновлення.

Платформерну механіку хвалять за плавність, що робить стрибки та рух приємними. Однак бій здається дещо обмеженим, оскільки єнот покладається виключно на тупоти прикладом, щоб розгромити ворогів. Включення здібностей, як-от здатність перцю, додає ігровому процесу веселий поворот.

Дослідження є ключовим аспектом «Raccoo Venture», коли рецензент розкриває секрети та додаткові області в межах рівнів. Головоломки, контрольні точки та навіть міні-гра зі ставками сприяють загальному досвіду, демонструючи різноманітність гри.

Взаємодія персонажів відіграє вирішальну роль із появою нових персонажів, таких як голуб, який додає глибини сюжетній лінії. Битва з босом за участю супротивника з бомбою додає ігровому процесу захоплюючий елемент.

Візуально гра блищить своїм художнім стилем, що нагадує класичні платформери N64. Квартира єнота, укомплектована настільними іграми, такими як Battleship і Hero Quest, додає шару шарму. Однак відзначається рідкісне відчуття певних областей, що свідчить про можливості для вдосконалення в майбутніх оновленнях.

Raccoo Venture є перспективним 3D-платформером на ранній стадії доступу. Маючи потенціал для подальшого розвитку та вдосконалення, гра пропонує приємні враження для шанувальників жанру. Рецензент висловлює надію, що розробники спиратимуться на цей фундамент, створюючи не просто круту гру, а потенційну серію. Гравці, які цінують ностальгію за платформерами N64 і чарівність антропоморфних героїв, можуть знайти Raccoo Venture чудовим доповненням до своєї колекції ігор.

Головна мета гри полягає в тому, щоб зібрати шахові фігури, розкидані по різноманітних і візуально привабливих світах. У міру проходження цих рівнів, кожен з яких розроблено на окрему тему, гравці відкривають нові фігури на шахівниці. Завершення кожного рівня вносить свій внесок у загальний відсоток, створюючи відчуття досягнення та прогресу.

Особливістю гри Raccoo Venture є різноманітність костюмів, доступних гравцеві. Ці костюми служать не лише косметичною насолодою, а й вносять різноманітність у ігровий процес. Від вбрання шеф-кухаря до костюма черепа маріачі, кожен рівень відкриває новий одяг для головного героя єнота. Рецензент відзначає приємний аспект зміни костюмів, створюючи грайливу та безтурботну атмосферу протягом усієї гри.

Включення внутрішньоігрової валюти, представленої монетами, додає інтригуючий рівень до досвіду. Однак рецензент висловлює невпевненість щодо призначення цих монет, підкреслюючи потенційну потребу в подальшій ясності або розширеній корисності в майбутніх оновленнях.

Дослідження є ключовим напрямком у Raccoo Venture, гравцям пропонується розкривати таємниці та приховані місця на рівнях. Введення головоломок, контрольних точок і міні-ігри для ставок сприяє загальній глибині ігрового процесу. Ці елементи не тільки покращують загальний досвід, але й винагороджують гравців за ретельне дослідження та взаємодію з ігровим світом.

Платформерну механіку відзначають за плавність і чуйність. Радість від навігації єнота через складні рівні, стрибків між платформами та подолання труднощів є родзинкою ігрового процесу. Рецензент цінує добре продумані елементи платформи, які сприяють загальній приємності гри.

Бойова механіка, однак, відзначена як область, яка може виграти від вдосконалення. Залежність єнота від ударів прикладом як основного методу атаки описується як дещо обмежена. Рецензент пропонує потенціал для вдосконалення бойової системи, запровадження додаткових параметрів атаки або вдосконалення існуючої механіки для більш захоплюючого досвіду.

Основним способом боротьби з ворогами єнота є класичний тупот прикладом. Ця проста, але ефективна атака дозволяє гравцям розбивати ворогів, стрибаючи в повітря та завдаючи удару вниз. Простота бойової механіки відповідає ностальгічному натхненню гри класичними 3D-платформерами, підкреслюючи доступний ігровий процес, що нагадує про коріння жанру.

Вороги, які зустрічаються в грі, різноманітні, починаючи від звичайних ворогів і закінчуючи броньованими противниками. Рецензент зазначає, що вороги, хоч і функціональні, не мають певного рівня витонченості. Їхня обмежена поведінка та відсутність чітких звуків сприяють відчуттю простоти бойових зіткнень. Пропозиція щодо покращення ворогів передбачає бажання мати більш динамічних і захоплюючих супротивників, потенційно запроваджуючи різноманітні моделі атак або чутливий штучний інтелект.

Одним із помітних аспектів бою є здатність єнота збирати жолуді та кидати їх у ворогів. Це додає додатковий рівень до зіткнень, надаючи гравцям альтернативну стратегію боротьби з ворогами. Однак рецензент зауважує, що механіка кидка, особливо при використанні таких предметів, як ключі, може виграти від вдосконалення. Додавання прицільної сітки може підвищити точність і зробити процес прицілювання ворогів більш інтуїтивно зрозумілим.

Обмеження бойової системи стають очевидними під час зіткнення з броньованими ворогами, оскільки основний спосіб перемогти їх — удари прикладом. Хоча рецензент відзначає задоволення від відскоку від ворогів, є припущення, що введення додаткових параметрів атаки або вразливих місць ворогів могло б збагатити динаміку бою.

Незважаючи на ці зауваження, бойова система добре узгоджується із загальним фокусом гри на платформі та дослідженні. Рецензент визнає потенціал для вдосконалення в цьому аспекті, наголошуючи на необхідності балансу, який доповнює доступний і ностальгічний характер гри, забезпечуючи задоволення та захоплюючий бойовий досвід.

Художній стиль гри — ностальгічний кивок до улюблених 3D-платформерів 90-х. Рецензент хвалить графіку за вдале відображення суті епохи, викликаючи відчуття знайомства та тепла, що нагадує такі назви, як Banjo-Kazooie. Дизайн персонажа, особливо головного героя єнота, відомий своїм привабливим і анімованим виглядом, що сприяє загальній привабливості гри.

Квартира єнота, укомплектована консоллю Nintendo 64 і гардеробом костюмів, які можна налаштувати, є чудовою штрихом. Ці деталі не тільки додають глибини розповіді гри, але й служать ностальгічною пасхалкою для гравців, які знайомі з класичними ігровими консолями та настільними іграми.

Однак рецензент зазначає, що певні області в грі можуть здатися дещо рідкісними та позбавленими «життєвої» якості. Хоча це може узгоджуватися зі стилістичним вибором, що нагадує платформери N64, є припущення, що покращення деталей навколишнього середовища може сприяти більшому зануренню.

Незважаючи на це зауваження, візуальна чарівність гри просвічує: кожен рівень представляє яскравий і унікальний світ, який гравці можуть досліджувати. Різноманітність середовищ, від пишних лісів до підводних царств, демонструє універсальність художнього напрямку гри. Увага до деталей, як-от розміщення на полиці класичних настільних ігор, як-от Battleship і Hero Quest, додає шару глибини візуальній оповіді.

Перехід між різними костюмами, кожен з яких розблоковується на певних рівнях, не тільки впливає на ігровий процес, але й створює візуальну різноманітність, яка зберігає свіжість досвіду. Рецензент хвалить розробників за увагу до деталей, таких як костюми, які фізично представлені в квартирі єнота, коли вони не використовуються.

Pros

+ Передає суть класичних платформерів N64, викликаючи почуття ностальгії.

+ Головний герой єнота жвавий і привабливий, що додає грі чарівності.

+ Костюми, які можна розблокувати, не тільки впливають на ігровий процес, але й забезпечують візуальну різноманітність, покращуючи досвід гравця.

+ Плавна та чутлива механіка платформи робить стрибки та рух приємними.

+ Різноманітні світи, від пишних лісів до підводних царств

+ Дослідження винагороджуються головоломками, контрольними точками та міні-грою зі ставками

Cons

– У деяких областях відчувається брак деталей, що створює відчуття розрідженості.

– Бій значною мірою покладається на один метод (тупання прикладом), не має глибини та різноманітності.

– Вороги демонструють просту поведінку, і відсутність у них чітких звуків зменшує їхній вплив.

– Призначення та корисність ігрових монет залишаються незрозумілими, тому гравці не впевнені в їхньому значенні.

– Механіку кидання предметів, як-от ключів, можна вдосконалити для кращої точності.

– потреба в додатковій інформації про глибину, залученість і вплив сюжету гри.

музыка - 7
гісторыя - 6
геймплэй - 7.5
графічны - 8

7.1

чарівний і ностальгічний 3D-платформер, що поєднує чудові візуальні ефекти, що нагадують класичні ігри N64, із захоплюючими елементами ігрового процесу. Незважаючи на те, що гра успішно відображає суть жанру, зокрема в механіці платформи та різноманітності костюмів, є області, які потрібно покращити, наприклад динаміку бою та деталізацію середовища. З привабливим художнім стилем, чарівними персонажами та багатообіцяючим потенціалом у ранньому доступі Raccoo Venture є багатообіцяючим доповненням до світу платформерів.

Карта Верданська, ймовірно, виникла в Call of Duty: Warzone.

Чутки про колекцію Gears of War знову з’явилися та набирають обертів.