ОГЛЯ POMBERO: The Lord of the Night

Гаразд, друзі, давайте зануримося в темні глибини Pombero: Lord of the Night – подорож, яка обіцяла озноб, але змусила мене тремтіти з абсолютно неправильних причин.

Отже, уявіть собі: я захоплююся інді-іграми жахів. Закручені наративи, викид адреналіну, вони зазвичай захоплюють мене. Але, о хлопче, хіба Помберо скинув м’яч на цю.

Тепер не зрозумійте мене неправильно. Початкове налаштування мене зацікавило. Грати за журналіста, який розслідує таємничу смерть своєї матері? Розраховувати на мене! Моторошна атмосфера її покинутої квартири в поєднанні з шепотом небачених жахів змусили мене злетіти. А потім скористайтеся механікою камери – основним елементом жанру жахів – яка дозволяє нам вдивлятися в тінь і фіксувати незрозуміле.

Але на жаль, шановні читачі, тут починається скочування в божевілля. Коли наш головний герой вирушає на відокремлену ферму, все стає дивовижним. Раптом за нами женеться титулований «Володар ночі», а штучний інтелект більше схожий на несправного полтергейста, ніж на реальну загрозу. Через кожні кілька кроків какофонія звуків змушує нас дертися до камери, наче граючи в заплутану гру примарного удару крота.

І навіть не починайте розповідати про нашого антагоніста – нациста з бензопилою, який виявився ніким іншим, як дорогим старим татом. Розмова про возз’єднання родини з пекла! Але кому потрібна зв’язна розповідь, коли ви можете шокувати цінністю, чи не так?

Однак справжній жах полягає в тому, що в грі невибагливо розглядаються делікатні теми. Від звірств минулого до найтемніших куточків людської розбещеності, Помберо радісно кидає їх у суміш із усією тонкістю кувалди. Це ніби розробники зіграли в гру «скільки табу можна запхати в одну сюжетну лінію?» без урахування емоційних навантажень, які це може завдати гравцям.

І давайте не забувати про грандіозний фінал – битву з босом, яка мене більше розчарувала, ніж налякала. Незахищений від спалахів нашої надійної камери, фінальне протистояння було не схоже на кульмінаційне протистояння, а більше на відчайдушну боротьбу за виживання.

Отже, що це залишило нас, дорогі читачі? Що ж, у Pombero: Lord of the Night можуть бути моменти чарівності та сміху, але вони поховані під горою втрачених можливостей і неправильно розглянутих тем. Якщо ви в настрої посміятися з друзями, обов’язково спробуйте це зробити. Але якщо ви шукаєте значущого досвіду жахів, який затримається надовго після титрів, я пропоную шукати в іншому місці.

ти мандруєш моторошними коридорами квартири своєї покійної матері, твої кроки відлунюють у тиші. Атмосфера насичена напругою, коли ви нишпорите в кожному куточку в пошуках підказок, тьмяне світло відкидає довгі тіні, які, здається, танцюють поза межами досяжності. Це такий захоплюючий досвід, від якого по спині проходять мурашки, змушуючи вас усвідомлювати кожен скрип і стогін дощок підлоги.

І тоді, коли ви думаєте, що перехопили подих, гра кидає вас головою вперед у серце темряви – розгалужену ферму, що кишить небаченими жахами. Тут ігровий процес приймає зловісний поворот, оскільки вас переслідує загадковий «Володар ночі». Кожен шелест вітру стає провісником загибелі, кожна тінь — потенційною загрозою. Це невпинна гра в кішки-мишки, де виживання залежить від рішень, прийнятих за частки секунди, і сталевих нервів.

Але тут все починає розплутуватися. Штучний інтелект, хоча спочатку був загрозливим, незабаром перетворюється на передбачувану модель дешевих страхів і розчаровуючих зустрічей. Кожна зустріч нагадує танець за сценарієм, що позбавляє гру такого необхідного відчуття непередбачуваності. І давайте навіть не починати з механізму камери – незграбного доповнення, яке більше схоже на перешкоду, ніж на корисний інструмент. Звісно, ​​це додає шару напруги процесу, але якою ціною?

І навіть не починайте з битв з босами. Уявіть собі: ви зіткнулися віч-на-віч з нацистом із бензопилою, який випадково є вашим дорогим старим татом. Це розбірка на віки, принаймні так можна подумати. Замість цього він перетворюється на хаотичний безлад анімації з помилками та розчаровуючих хітбоксів, залишаючи вас більше розчарованим, ніж наляканим.

Але привіт, це не все приреченість і морок. Серед хаосу є моменти справжнього шарму та гумору, яким вдається просвічувати. Незалежно від того, чи то химерні діалоги, чи випадковий переляк, який застає вас зненацька, у *Помберо* є певний незаперечний шарм, який важко ігнорувати.

Отже, що це залишило нас, дорогі читачі? Що ж, Pombero: Lord of the night може бути не бездоганним шедевром, на який ми сподівалися, але він не позбавлений своїх переваг. Якщо ви готові не помічати його недоліки та прийняти божевілля, вас чекає заплутана подорож. Тільки не забудьте взяти з собою ліхтарик – він вам знадобиться.

запаморочливий світ саундтреків і музики Pombero: Lord of the night, де кожна нота — це захоплююча мелодія, що лунає луною в найтемніших куточках вашого розуму.

єдиний звук — тихе дзижчання вітру надворі та віддалений скрип дощок підлоги під ногами. Це моторошна тиша, яка важко висить у повітрі, готуючи сцену для жахів, які чекають попереду.

Але потім, коли ви заходите глибше в темряву, починає лунати музика – нав’язлива мелодія, від якої по спині проходять мурашки. Це свого роду саундтрек, який заривається у вашу підсвідомість, затримуючись довго після того, як ви відклали пульт керування. Кожна нота — це шепіт із порожнечі, нагадування про те, що ти ніколи не буваєш по-справжньому самотнім у цьому спотвореному світі.

І коли ви нарешті ступите на ферму, музика набуде абсолютно нового життя. Це какофонія звуків – тихий гуркіт грому вдалині, моторошне цвірінькання невидимих ​​комах, нав’язливе завивання вітру, що летить полями. Це захоплюючий досвід, який затягує вас глибше в темряву, залишаючи відчуття, що ви на межі божевілля.

Але вражають не лише навколишні звуки – о ні. Саундтрек гри не менш захоплюючий, кожна нота додає відчуття страху та передчуття. Від зловісного стуку серцебиття до незлагодженого крику скрипки, кожен трек є шедевром атмосферного жаху, що готує сцену для прийдешніх кошмарів.

Звичайно, жодна гра жахів не була б повною без неабиякої частки страху від стрибків, і Pombero безсумнівно виконує цю роль. Раптовий вереск скрипки, низьке гарчання невидимої істоти – кожен звук майстерно створений, щоб проштовхнути холодок по спині та прискорити серцебиття.

Але, мабуть, найбільш вражаючим аспектом звукового дизайну гри є те, як він плавно інтегрується з ігровим процесом. Музика наростає й затихає з кожною новою загрозою, підвищуючи напругу та тримаючи вас на межі на кожному кроці. Це майстер-клас із захоплюючого аудіодизайну, який занурює вас у заплутаний світ *Помберо* з кожною захоплюючою нотою.

Хоча Pombero: Lord of the Night може мати свої недоліки, не можна заперечувати потужність його саундтреків і музики, щоб занурити вас у його темний і заплутаний світ. Якщо ви любитель атмосферних жахів, які проникають вам під шкіру і залишаються з вами ще довго після титрів, то це та гра, яку ви не захочете пропустити. Тільки не забудьте збільшити гучність і підготуватися до прийдешніх кошмарів.

Pros

+ атмосфера, яка затягує вас у свій темний світ.

+ Творче використання механіки камери додає напруги та глибини ігрового процесу.

Cons

– Передбачувана поведінка ШІ зменшує фактор страху.

– Незграбні елементи керування та механіка, особливо з камерою.

– Сюжетна лінія переходить на безглузду територію, позбавлена ​​зв’язності.

– Нечутливе поводження з темними темами без значущого дослідження.

музыка - 7
гісторыя - 6.5
геймплэй - 6
графічны - 7

6.6

Pombero: Lord of the Night манить своєю моторошною привабливістю та обіцянками жаху, що викликає мурашки, але він спотикається об власні ноги, створюючи справді захоплюючі враження. Незважаючи на те, що він може похвалитися моментами жахливої ​​чарівності та захоплюючої напруги, його хибна механіка та нечутливе трактування делікатних тем залишають бажати кращого.

ОГЛЯ Rogue Prince of Persia

У грі Perfect Dark буде абсолютно нова історія.