У світі відеоігор, що постійно розвивається, японський розробник dungeon crawler Experience заслужив репутацію виробника захоплюючих і складних ігор. Їхня остання пропозиція, «Mon-Yu», є новим доповненням до жанру, яке привернуло увагу геймерів, особливо тих, хто працює на платформі Nintendo Switch. У цій статті ми вирушаємо в подорож заплутаним лабіринтом «Mon-Yu», розбираючи створення персонажів, ігрову механіку та унікальні особливості.
Кожна пригода починається зі створення персонажа, і Mon-Yu робить цей процес простим. Гравці можуть вибирати з ряду портретів персонажів і класів робіт, включаючи бійців, ченців, героїв, лицарів, мисливців, цілителів і магів. Хоча вибір для налаштування зовнішнього вигляду персонажа дещо обмежений, справжньою особливістю є бонусні бали для розподілу статистики.
Ось де гра вносить елемент непередбачуваності. Розподіл цих бонусних балів є випадковим, і гравці можуть отримати від 10 до 20 балів для розподілу на такі атрибути, як атака, HP та інтелект. Якщо початковий розподіл вас не задовольняє, не засмучуйтеся. «Mon-Yu» дозволяє вам перекидати ці очки, даючи можливість точно налаштувати своїх персонажів на свій смак. Однак варто зазначити, що ймовірність отримання цінних балів відносно низька, тому важливо знайти баланс між досконалістю та практичністю.
Імена, посади та зовнішній вигляд можна будь-коли змінити, пропонуючи гравцям гнучкість у формуванні своєї групи. Команда складається з шести персонажів, з яких троє розташовані спереду та троє ззаду. Таке розташування вимагає стратегічного мислення: нападники з ближньої дистанції попереду, а персонажі з дальньої дистанції, як-от маги та мисливці, розташовані в тилу.
Mon-Yu розпочинається зі зручного посібника, який веде гравців через тонкощі бою та навігації. На відміну від традиційних сканерів підземель, він використовує унікальний підхід, не відображаючи карту на екрані з самого початку. Гравці повинні виявити приховану функцію, яка відкриває карту, хоча вона не залишається постійно видимою на екрані. Хоча такий вибір дизайну може розчарувати деяких шанувальників карт, це незначна незручність у приємній ігрі.
Автоматичний рух спрощує навігацію, дозволяючи гравцям клацати точку призначення на карті, щоб розпочати автоматичний рух. Відсутність випадкових зіткнень на користь видимих символів ворога, кожен з яких має відмінну поведінку, додає до зіткнень рівень стратегії. Вибір способу боротьби з цими ворогами стає вирішальним, оскільки це може вплинути на нагороди, які ви отримуєте.
Звуковий дизайн у Mon-Yu також викликає нотку ностальгії, оскільки перемога над ворогами викликає спогади про класичні рольові ігри, такі як Dragon Quest. Це тонка, але чарівна функція, яка доповнює загальний досвід гри.
Розвиток персонажа займає центральне місце в Mon-Yu. Очки навичок, отримані під час підвищення рівня, можна перерозподіляти за бажанням, дозволяючи гравцям експериментувати з різними конструкціями персонажів. Ця гнучкість забезпечує динамічний ігровий процес і заохочує гравців адаптувати своїх персонажів до різних викликів.
Однією з визначних особливостей гри є система еволюції зброї. На відміну від більшості підземель, де ранги зброї відрізняються, Mon-Yu вводить концепцію підвищення рівня зброї. Озброєна зброя накопичує очки досвіду, видимі в інформаційному вікні, і з часом її можна покращувати. Це додає глибини розвитку персонажа та стратегії, особливо під час підготовки до складних битв з босами.
Однак Mon-Yu накладає унікальне обмеження на підвищення рівня персонажа. Поки ви не переможете першого боса, ваші персонажі мають обмежений рівень 4. Це запобігає надмірному подрібненню та заохочує гравців зосередитися на еволюції зброї та стратегії. Після перемоги над босом граничний рівень підвищується, що дозволяє персонажам досягати вищих рівнів і відкривати нові навички.
Mon-Yu розроблено таким чином, щоб бути доступним для широкого кола гравців. Навіть якщо ви зустрінете передчасну смерть у його підземеллях, гра прощає, дозволяючи вам перезапустити з базової точки. Рівень складності можна регулювати на льоту між легким, звичайним і складним, кожен з яких пропонує різні завдання.
частини типової похмурої та передчутної атмосфери dungeon crawlers. Натомість він має милий дизайн у стилі чібі, наповнюючи гру безтурботним шармом. Це відхилення від норми вдихає свіже повітря в жанр, забезпечуючи візуально привабливий і приємний досвід.
Mon-Yu є бажаним доповненням до світу сканерів підземель, демонструючи прагнення Experience створювати захоплюючий і доступний ігровий процес. Налаштування персонажа, стратегічний бій і унікальна система еволюції зброї пропонують новий погляд на добре відомий жанр. Завдяки доступній кривій складності та привабливому візуальному стилю Mon-Yu готова захопити як ветеранів, так і новачків у жанрі. Продовжуючи мої пригоди в чарівному світі Mon-Yu, я з нетерпінням чекаю, які ще сюрпризи та виклики чекають на мене, крім першого боса. Незалежно від того, чи є ви фанатом dungeon crawlers чи шукаєте приємну та доступну точку входу в цей жанр, Mon-Yu безумовно вартий вашої уваги.
Бої в Mon-Yu є покроковими, вимагаючи від гравців стратегічного планування своїх кроків. Відсутність випадкових зіткнень — це освіжаючий відхід від традиційних сканерів підземель. Натомість видимі ворожі символи з чіткою поведінкою дозволяють гравцям вибирати, коли та як брати участь у боях.
Кожен персонаж у вашій групі має певний набір навичок і здібностей залежно від обраного класу роботи. Збалансування вашої команди з поєднанням бійців, магів, цілителів та інших класів є важливим для успіху. Цей стратегічний елемент додає геймплею глибини, оскільки гравці повинні ретельно продумати склад своєї групи, перш ніж вирушати в підземелля.
Коли персонажі підвищуються, вони отримують очки навичок, які можна вільно розподілити між різними здібностями. Ця гнучкість дозволяє гравцям налаштовувати персонажів відповідно до бажаного стилю гри або адаптуватися до різних викликів у грі. Крім того, можливість скинути очки навичок у будь-який час заохочує експериментувати та гарантує, що ви зможете точно налаштувати своїх персонажів на свій смак.
Однією з видатних особливостей Mon-Yu є його система еволюції зброї. На відміну від традиційних підземель, де зброя буває різних рангів, «Мон-Ю» вводить концепцію вирівнювання зброї. Озброєна зброя накопичує очки досвіду під час битв, а в міру підвищення рівня її характеристики покращуються. Це додає рівень глибини прогресу персонажа та винагороджує гравців за постійне використання улюбленої зброї.
Система еволюції зброї заохочує гравців розробляти стратегію не лише щодо своїх персонажів, але й щодо їхнього обладнання. Дуже важливо інвестувати в підвищення рівня зброї, щоб максимізувати її потенціал, особливо під час підготовки до складних битв з босами.
Mon-Yu представляє унікальну механіку обмеження рівня, яка впливає на розвиток персонажа. Поки ви не переможете першого боса, ваші персонажі матимуть 4-й рівень. Це обмеження запобігає надмірному грайндінгу та заохочує гравців зосередитися на інших аспектах гри, таких як еволюція зброї та стратегія. Після перемоги над першим босом обмеження рівня знімається, що дозволяє персонажам досягати вищих рівнів і відкривати нові навички.
Ця система підвищення рівня додає в гру елемент виклику та стратегії. Гравці повинні ретельно планувати розвиток свого персонажа в межах обмеження рівня, роблячи кожен рівень і розподіл балів навичок вирішальним для їхнього успіху.
Однією з сильних сторін Mon-Yu є його доступність. Гравці можуть регулювати рівень складності гри на льоту, вибираючи між легким, звичайним і складним режимами. Ця функція гарантує, що гра може задовольнити широкий спектр гравців, від новачків, які шукають приємного досвіду, до досвідчених ветеранів підземелля, які шукають виклик.
Навіть якщо ваша пригода прийме невдалий поворот і ви опинитесь перед лицем поразки, “Mon-Yu” пропонує пробачливий ігровий процес. Ви можете почати знову з базової точки, що дозволить вам удосконалити свою стратегію та спробувати різні підходи для подолання перешкод.
Незважаючи на те, що Mon-Yu зберігає основні елементи ігрового процесу dungeon crawler, він виділяється своїм милим і візуально привабливим дизайном персонажів у стилі чібі. Цей відхід від похмурої та передчутної атмосфери, яка зазвичай пов’язана з жанром, додає грі шарму та безтурботності. Він створює чудовий контраст із складними підземеллями та битвами, роблячи Mon-Yu візуально приємним досвідом.
Pros
+ Захоплюючий покроковий бій і налаштування персонажа.
+ Унікальна система підвищення рівня оснащеної зброї.
+ Легко налаштовуйте навички персонажа та класи.
+ Підходить як новачкам, так і досвідченим гравцям.
+ Пересування на основі сітки та візуально привабливі підземелля.
+ Милий дизайн персонажа в стилі чібі.
+ Обмеження рівня додають складності та глибини прогресу.
Cons
– Карта не відображається на екрані постійно, що може створювати незручності деяким гравцям.
– Відсутність постійної карти на екрані може розчарувати ентузіастів карт.
– Деяким гравцям може знадобитися більше нелінійних варіантів дослідження.
– Оповідь гри можна вважати відносно прямолінійною та неглибиною.
– Обмежений вибір ворогів у грі може призвести до повторення.
музыка - 7
гісторыя - 5.5
геймплэй - 6.5
графічны - 7.1
6.5
Mon-Yu — це чарівна та захоплююча гра підземелля, яка вдало поєднує стратегічну глибину з унікальною системою еволюції зброї. Хоча він має свої обмеження та може не відповідати вподобанням кожного гравця, він пропонує приємний і доступний досвід для тих, хто шукає новий погляд на жанр