ОГЛЯ Might & Magic: Clash of Heroes Definitive Edition

Франшиза (The Might and Magic) має багату історію, яка сягає 1980-х років. Протягом багатьох років ця серія рольових ігор із середньовічною обстановкою прикрашала різні платформи, від Windows і домашніх комп’ютерів, таких як Commodore 64 і Amiga, до консолей у вибраних регіонах. У 2003 році Ubisoft придбала права на франшизу, що призвело до випуску Might and Magic Clash of Heroes. , спін-офф для Nintendo DS, розроблений Capybara Games. Нещодавно ця класична версія була перероблена під псевдонімом «Definitive Edition», створеним Dotemu, і ось-ось залишить свій слід на Nintendo Switch. У цій статті ми заглибимося в те, чи цей римейк відповідає магії свого попередника чи не відповідає нулю.

Розповідь Might and Magic Clash of Heroes зосереджена навколо світу Ашан, де співіснують п’ять різноманітних кланів: ельфи, лицарі, чарівники, некроманти та демони. Коли могутній ворог спускається на землю, шукаючи цінні артефакти, гравці вирушають на пошуки відновлення порядку. Гра проводить гравців через історію з точки зору п’яти молодих лідерів кланів, кожен з яких відіграє вирішальну роль у битвах і головному сюжеті.

Might and Magic Clash of Heroes поєднує в собі елементи головоломки та покрокової стратегії, додавши деякі механізми RPG. Гравці знайдуть схожість з такими іграми, як Puzzle Quest, яка також доступна на Nintendo Switch. Протягом усієї кампанії гравці беруть на себе ролі різних персонажів із кланів, беручи участь у боях проти різних ворогів. Деякі битви розвивають основну сюжетну лінію, тоді як інші представляють побічні квести, які винагороджують гравців ресурсами та грошима за їхню подорож.

По суті, мета битв у Might and Magic Clash of Heroes полягає в тому, щоб відправити одиниць у задню частину екрана супротивника, щоб завдати шкоди та знизити загальний стан здоров’я. Кожен персонаж має кілька невеликих базових одиниць, а поєднання трьох однакових одиниць вертикально ініціює стійку атаки. Тут є тактичний елемент, оскільки гравці повинні враховувати кількість ходів, які потрібні атакуючій тріо, щоб атакувати, і силу атаки, яку вони отримують між ходами.

Однак битви — це не просто груба сила. У грі представлені додаткові одиниці, такі як елітні та чемпіонські типи, які пропонують унікальні здібності та потужніші атаки. Створення наборів з відповідними кольорами за цими одиницями активує їхні здібності. Гравці повинні стратегічно вибирати типи одиниць для ведення бою, враховуючи такі фактори, як рухомі цілі та рівень поставленого завдання.

Гра ще більше поглиблює стратегію за допомогою індивідуальних магічних здібностей, унікальних для кожного героя, які можуть змінити хід битви, якщо їх ефективно використовувати. Крім того, гравці можуть оснастити предмети пасивними здібностями, які допоможуть їм у подорожі.

Might and Magic Clash of Heroes Definitive Edition представляє новий художній стиль, намальований від руки, що відходить від оригінального піксельного зображення персонажів. Хоча деякі гравці можуть сумувати за ностальгічним піксельним мистецтвом, новий стиль привносить у гру чарівний, характерний вигляд. Персонажі добре продумані, а ролики ефективно передають важливі моменти сюжету. Аудіо дизайн доповнює ігровий процес, показуючи передчуття та тріумфальні звуки під час битв. Озвучка в роликах додає глибини розповіді гри.

Елементи керування в грі є функціональними, що дозволяє гравцям використовувати d-pad або лівий джойстик для переміщення між одиницями. Проте деякі гравці можуть втратити функцію сенсорного екрана, особливо в портативному режимі. Використання подвійних екранів і навігації стилусом у оригінальній версії DS було схвалено, і було б приємно побачити подібні функції, реалізовані на комутаторі.

Might and Magic Clash of Heroes Definitive Edition успішно переносить улюблену гру DS на Nintendo Switch із оновленими візуальними ефектами та захоплюючим геймплеєм. Незважаючи на незначні проблеми, такі як відсутність сенсорного екрану керування та захаращені екрани битв, стратегічна глибина гри та чарівна естетика роблять її обов’язковою для любителів франшизи та новачків. Зі значною кампанією, режимами швидкого матчу та багатокористувацькими режимами, а також додаванням DLC I am the boss гра пропонує відмінне співвідношення ціни та якості.

 

Як згадувалося раніше, ігровий процес Might and Magic Clash of
Heroes — це гібрид безматчевої головоломки та покрокової стратегії з додатковими елементами рольової гри. Гравці опиняться залученими в битви з різними ворогами під час кампанії, беручи на себе ролі різних персонажів із п’яти кланів.

Битви в Might and Magic Clash of Heroes прості для розуміння та неймовірно стратегічні. Основна мета — відправити своїх підрозділів у задню частину екрана супротивника, завдаючи шкоди та знижуючи загальний стан здоров’я. У кожного персонажа є власний набір невеликих базових одиниць, а поєднання трьох однакових одиниць вертикально активує стійку атаки.

Однак складність полягає в різноманітних механіках, які додають до битв рівні стратегії. Необхідно ретельно враховувати кількість ходів, необхідних атакуючій тріо, щоб атакувати, і їхню силу атаки, що збільшується між ходами. Гравцям потрібно вирішити, чи використовувати швидкі атаки з меншою шкодою, чи чекати більш потужного нападу.

Окрім основних одиниць, гравці також можуть використовувати елітні та чемпіонські одиниці, які пропонують значні переваги та потужні атаки. Створення певних утворень відповідних кольорів за цими одиницями активує їхні здібності, що призводить до унікальних і нищівних атак. Гравці повинні зважити плюси і мінуси кожного типу одиниць і вирішити, які з них найкраще підходять для поточної ситуації.

Наприклад, на деяких рівнях може знадобитися швидший юніт, щоб вразити рухомі цілі, тоді як на інших можуть знадобитися потужні атаки, щоб подолати грізних ворогів. Цей процес прийняття рішень додає геймплею глибини, роблячи кожну битву складним і корисним досвідом.

У міру проходження кампанії гравці беруть на себе ролі різних героїв, кожен зі своїми особливими магічними здібностями. Правильне використання цих здібностей може кардинально змінити правила гри в складних битвах, дозволяючи гравцям змінити ситуацію на свою користь. Стратегічне використання магічних здібностей часто може призвести до вирішальних перемог, демонструючи важливість планування та тактичного мислення.

Примітно, що як головні герої, так і юніти, які використовуються в боях, отримують очки досвіду. Коли персонажі підвищуються, їхній загальний стан здоров’я зростає, що робить їх більш витривалими в бою. Аналогічно, самі одиниці можуть підвищувати рівень, покращуючи власні характеристики та здібності. Цей елемент прогресу додає грі схожий на RPG аспект, винагороджуючи гравців за їхні зусилля та заохочуючи їх продовжувати досліджувати різні стратегії.

Might and Magic Clash of Heroes Definitive Edition пропонує кілька режимів гри. Кампанія є основним досвідом для одного гравця, пропонуючи значну сюжетну пригоду, на проходження якої може знадобитися близько 20-25 годин. Режим швидкого матчу дозволяє гравцям брати участь в індивідуальних боях, а режим для кількох гравців обслуговує як локальні матчі 1 на 1, так і онлайн-матчі 1 на 1 або 2 на 2.

Ціни на гру в поєднанні з великою кампанією та різними режимами гри пропонують гравцям чудову цінність. Крім того, стратегічна глибина та можливість відтворення битв гарантують, що гра залишається приємною та складною навіть після завершення основної сюжетної лінії.

Might and Magic Clash of Heroes Definitive Edition вирізняється своєю механікою ігрового процесу, майстерно поєднуючи елементи головоломки без матчів із покроковою стратегією. Стратегічні рішення, які повинні прийняти гравці, а також аспекти прогресу та підвищення рівня створюють захоплюючий і захоплюючий досвід. Завдяки своїй чарівній естетиці та захоплюючому ігровому процесу ця гра є непідвладною часу класикою, яка продовжує захоплювати як нових, так і нових гравців.

Основна мета боїв — відправити своїх підрозділів у задню частину екрана супротивника, завдаючи шкоди їхньому здоров’ю. Битви виграні, коли шкала здоров’я вас або вашого опонента досягає нуля. Ця проста мета суперечить складності та глибині бойової системи.

Кожен персонаж має вибір невеликих базових одиниць, характерних для його клану. Наприклад, персонаж ельфа починається з таких юнітів, як феї та ведмеді. Щоб розпочати атаку, ви повинні скласти три однакові одиниці вертикально. Це створює атакуюче тріо, яке заряджається з кожним ходом, збільшуючи силу атаки, доки не досягне обмеженої точки. Коли тріо буде повністю заряджено, воно завдасть шкоди супернику, досягнувши верхньої частини екрана.

Особливість полягає в тому, як ці атакуючі підрозділи взаємодіють із підрозділами противника. Якщо атакуючий підрозділ проходить через будь-який з ворожих підрозділів на своєму шляху до верхньої частини екрана, він або знищить їх, або завдасть шкоди, перш ніж сам буде знищений. Це додає додатковий рівень стратегії, оскільки гравці повинні ретельно продумати розташування та час своїх атак.

З іншого боку, якщо ви складете три однакові одиниці горизонтально, вони утворять оборонну стіну. Ця стіна зупинить або зменшить кількість шкоди, яку може завдати атакуючий підрозділ вашого противника. Ця механіка додає до битв оборонний аспект, вимагаючи від гравців ефективного балансу між наступальною та захисною стратегіями.

На додаток до основних одиниць, гравці можуть використовувати елітні та чемпіонські одиниці, які є більшими та потужнішими. Щоб активувати елітну або чемпіонську одиницю, гравці повинні створити набір за собою, використовуючи відповідний колір основних одиниць. Ці одиниці завдають сильніших ударів і часто мають особливі здібності, що робить їх цінними активами в бою.

Вибір підрозділів, які брати участь у бою, стає ключовим стратегічним рішенням. Йдеться не лише про шкоду, яку вони можуть завдати; гравці повинні враховувати унікальні здібності елітних і чемпіонських підрозділів і те, як вони взаємодіють з полем бою. Деякі підрозділи можуть обходити перешкоди або завдавати шкоди місцевості, тоді як інші можуть краще підходити для прямих нападів.

Кожен головний герой у грі має свою особливу магічну здатність, яка може змінити хід битви, якщо її використовувати з розумом. Ці здібності додають додатковий рівень стратегії, оскільки гравці повинні керувати своїми магічними ресурсами та планувати, коли розв’язати свої потужні заклинання для максимального ефекту.

Коли гравці беруть участь у битвах, їхній головний герой отримує очки досвіду, що веде до підвищення рівня та покращення загального здоров’я. Крім того, одиниці, які використовуються в бою, також отримують досвід і можуть підвищувати рівень, покращуючи свою власну статистику. Ця система підвищення рівня винагороджує гравців за їхні зусилля, заохочуючи їх експериментувати з різними комбінаціями одиниць і стратегіями.

Бойова система в Might and Magic Clash of Heroes Definitive Edition — це майстерне поєднання головоломок без матчів і елементів покрокової стратегії. Механіка групування одиниць, атак, оборонних формувань і використання елітних і чемпіонських одиниць створюють насичений і стратегічний ігровий процес. Гравці повинні мислити критично, ретельно планувати свої кроки та адаптувати свої стратегії в ході битв, що робить гру водночас складною та надзвичайно корисною. Завдяки своїй глибині, складності та захоплюючому ігровому циклу Battle System, безсумнівно, є одним із найяскравіших моментів цієї вічної класики.

Pros

+ Захоплююче поєднання головоломки без матчів і покрокової стратегії.

+ Глибокий і стратегічний геймплей з різними типами одиниць і здібностями.

+ Переконлива система прогресу з підвищенням рівня персонажів і підрозділів.

+ Чарівні мальовані візуальні елементи з характерним дизайном персонажів.

+ Добре реалізовані магічні здібності, які додають битвам тактичний елемент.

+ Масштабна кампанія з приблизно 20-25 годинами ігрового процесу.

+ Додаткові режими гри, включаючи швидкий матч і багатокористувацьку гру, розширюють можливості повторної гри.

Cons

– Засмічені бойові екрани, через що гравцям із дальтоніком важко розрізняти одиниць.

– Обмежене використання унікальних функцій Nintendo Switch.

– Повернення назад на картах кампанії для побічних квестів може здатися деяки  повторюваним.

– Невеликі проблеми з елементами керування, які трохи громіздкі порівняно з версією DS.

музыка - 9.5
гісторыя - 8.5
геймплэй - 9
графічны - 9

9

Might and Magic Clash of Heroes Definitive Edition успішно оживляє класичну гру з її захоплюючим поєднанням головоломки без матчів і покрокової стратегії. Стратегічна глибина, тактичні рішення та чарівні намальовані від руки візуальні ефекти роблять гру чудовою.

Генеральний директор Ubisoft: Контракт Activision і Microsoft визначив вартість IP

ОГЛЯ Maquette