ОГЛЯ Itorah

«Itorah» — це двовимірний екшн-платформер, розроблений Grimbart Tales, який пропонує приємні ігрові враження завдяки чудовій графікі та сюжетній лінії. Як остання людина, що залишилася на Землі, гравці повинні досліджувати різні землі, які можуть більше не нагадувати Землю.
Однією з головних сильних сторін гри є її дизайн рівнів, який приголомшливий і візуально привабливий. Ландшафти та місії чудово створені, що дозволяє легко поринути в гру. Однак елементи розповіді та розповіді не такі сильні, що може перешкоджати залученню деяких гравців до гри.
Механіка ігрового процесу проста, з простими у використанні елементами керування та прийомами перемоги над ворогами. Незважаючи на те, що ігровий процес приємний, у ньому немає проблем і через деякий час він може повторюватися. Крім того, бої з босами візуально приголомшливі, але не становлять особливого виклику.
Як згадувалося раніше, сюжетна лінія гри обертається навколо останньої людини, що залишилася на Землі, якою виявилася молода дівчина на ім’я Ітора. Вона повинна дослідити постапокаліптичний світ і подолати різні перешкоди, щоб розкрити таємницю того, що сталося з рештою людства.
Протягом усієї гри гравці стикаються з різними персонажами та істотами, які дозволяють зазирнути в минуле та сьогодення світу. Ці взаємодії створюють контекст для стану світу, і подорож Ітори повільно розкриває події, які призвели до краху цивілізації.
Незважаючи на інтригуючу передумову гри, оповідання не є її найсильнішим аспектом.

Незважаючи на те, що в грі є певна передісторія та побудова світу, їй бракує глибини та складності, характерних для інших ігор, орієнтованих на розповідь. Гравці можуть не почуватися настільки зацікавленими в персонажах чи подіях, як у більш розвинутій історії.
Художній стиль гри чудово створений, а оточення надзвичайно деталізовані. Пейзажі та істоти створюють візуально вражаючий світ, який гравці можуть досліджувати. Використання кольору в грі заслуговує на особливу увагу, оскільки це створює яскраву та привабливу атмосферу, яка покращує ігровий досвід.
Дизайн персонажа також добре зроблений, і сама Ітора є видатною. Її зовнішній вигляд і анімація плавні та плавні, що дозволяє контролювати її рухи в грі. Бої з босами, зокрема, візуально приголомшливі, зі складним і креативним дизайном, який виділяє їх серед решти гри.
Бойова механіка гри відносно проста, гравці використовують базові рухи та прийоми, щоб перемогти ворогів. Гравці можуть стрибати, ухилятися та атакувати за допомогою посоха Ітори. Елементи керування інтуїтивно зрозумілі та чутливі, що дозволяє гравцям легко навчитися бою.
У міру проходження гри гравці стикаються з різними типами ворогів із різними сильними та слабкими сторонами. Деякі вороги потребують більшої стратегії, щоб перемогти, наприклад ті, які можуть блокувати атаки Ітори або протистояти їм. Однак загалом бій не є особливо складним, і гравці можуть пройти через гру, не опановуючи передові бойові техніки.
Бої з босами, як згадувалося раніше, візуально вражають, але не становлять особливого виклику. Гравці повинні вивчити шаблони та атаки боса, щоб перемогти їх, але їх не дуже складно зрозуміти.
Звукові ефекти гри добре зроблені та доповнюють ігровий процес. Звук посоха Ітори, що вдаряє по ворогам або навколишньому середовищу, справляє задовільний вплив, додаючи ваги бою. Звук екологічних небезпек, таких як падіння каміння або бурхлива вода, також добре зроблено, додаючи занурення в гру.
Музика гри також добре продумана, із звуковим супроводом, який доповнює ігрове середовище та розповідь. Музика змінюється залежно від області гри, в якій перебуває гравець, створюючи захоплюючий досвід, який підвищує задоволення від гри. Музика гри також задає тон історії, створюючи відчуття меланхолії та пригод, які відповідають постапокаліптичному світу гри.
“Itorah” – це двовимірний платформер. Гравці керують Іторою, останньою людиною, яка залишилася, коли вона досліджує постапокаліптичний світ, який не схожий ні на що з відомих нам. Елементи керування в грі інтуїтивно зрозумілі та прості в освоєнні, гравці використовують базові рухи та прийоми, щоб стрибати, ухилятися та атакувати ворогів.
Дизайн рівнів гри є одним із її найсильніших елементів, і кожен рівень пропонує унікальне середовище для дослідження. Ландшафти чудово створені та візуально приголомшливі, і кожен рівень пропонує різні виклики та перешкоди, які потрібно подолати. Однак сам ігровий процес може стати повторюваним, оскільки гра йде лінійним шляхом без особливих варіацій у ігровому процесі.
У грі також є бої з босами, які візуально вражають, але не особливо складні. Бої з босами відбуваються за передбачуваною схемою, і гравці можуть з’ясувати, як перемогти їх з відносною легкістю.
Отже, «Itorah» — це крута двовимірна гра, у якій ви граєте за останню людину на землі. Графіка справді чудоваty і середовища, які ви можете досліджувати, неймовірні. Усі рівні різні, і завжди є щось нове, що можна побачити. Ви можете використовувати кілька простих рухів, щоб стрибати та відбиватися від ворогів, що справді весело.
Бої з босами виглядають дуже круто, але перемогти їх не надто важко. Вони кожного разу дотримуються однієї і тієї ж схеми, тому ви можете легко зрозуміти, що робити. Саундтрек чудовий і справді додає настрою грі. Звукові ефекти також дуже класні, особливо коли ви б’єте по речах своїм персоналом.
Історія про останню людину на землі та про те, що станеться зі світом, коли людей не буде. Це начебто цікаво, але насправді не захоплює і не викликає бажання продовжувати гру.
Геймплей у «Itorah» відносно простий, гравці керують головним героєм за допомогою основних рухів і прийомів. Елементи управління інтуїтивно зрозумілі та прості в освоєнні, що робить гру доступною для гравців будь-якого рівня кваліфікації. Дизайн рівнів гри є одним із її найсильніших елементів, і кожен рівень пропонує унікальне середовище для дослідження. Рівні добре продумані та пропонують різні випробування та перешкоди для подолання, що робить гру цікавою та захоплюючою.
Бої з босами в грі візуально вражають, кожен бос має унікальний дизайн і набір атак. Однак бої з босами не є особливо складними, і гравці, ймовірно, зможуть з’ясувати шаблони босів і з відносною легкістю перемогти їх. Хоча бої з босами можуть бути не особливо складними, вони додають грі відчуття азарту та напруги, що залучає гравців.
Звук і музика в «Іторі» також чудові. Саундтрек гри атмосферний і ідеально створює настрій для кожного рівня. Звукові ефекти також вражають: кожна дія має окремий звук, який робить гру більш захоплюючою.
З точки зору недоліків, історія гри не особливо переконлива. Хоча концепція дослідження пост-апокаліптичного світу як останньої людини, що залишилася, цікава, сама історія не дуже залучає гравців і залучає їх у гру. Крім того, незважаючи на те, що ігровий процес веселий і захоплюючий, він може повторюватися з часом, коли гравці просуваються по рівнях.
Одним із найсильніших елементів «Ітора» є його художній стиль. Візуальні елементи гри абсолютно приголомшливі, з прекрасними пейзажами та різноманітними середовищами, які гравцям сподобається досліджувати. Від пишних лісів до підступних печер і всього, що між ними, ігрове середовище добре продумане та забезпечує відчуття занурення, яке залучає гравців. Дизайн персонажів також чудовий, головний герой виділяється як особливо добре розроблений і переконливий персонаж .
З точки зору бою, “Itorah” пропонує відносно простий, але приємний досвід. Гравці зіткнуться з різноманітними ворогами протягом гри, кожен зі своїми унікальними атаками та стратегіями перемоги над ними. Бойову систему гри легко освоїти, гравці можуть складати комбінації та використовувати різноманітні спеціальні рухи, щоб знищити своїх ворогів. Хоча бій може бути не особливо складним, він все одно приносить задоволення та насолоду та додає грі додатковий рівень захоплення.

Іншим сильним елементом “Itorah” є дизайн рівнів. Кожен рівень пропонує гравцям унікальне випробування, яке потрібно подолати, з різноманітними перешкодами та небезпеками для навігації. Від випробувань на платформі до елементів розв’язування головоломок, кожен рівень добре продуманий і захоплюючий. На рівнях також є ряд предметів колекціонування, які гравці можуть знайти, що заохочує до дослідження та додає можливості повторюваності гри.
Хоча «Itorah» загалом чудова гра, є кілька недоліків, які слід враховувати. Як згадувалося раніше, сюжет гри не дуже переконливий і може зацікавити не всіх гравців. Крім того, з часом гра може стати повторюваною, оскільки лінійний геймплей і відсутність викликів можуть створити відчуття, ніби гравці виконують рухи. Нарешті, хоча бої з босами візуально вражають, вони можуть бути недостатньо складними для деяких гравців, що може викликати почуття розчарування.

Pros

+ Красиві та добре опрацьовані візуальні ефекти

+ Проста і легка в освоєнні ігрова механіка

+ Приємний саундтрек і звукові ефекти

Cons

– Розповідь і розповідь можна було б краще розвинути

– Геймплею не вистачає викликів і іноді може здаватися повторюваним

– Бойова система занадто проста і не пропонує багато різноманітності

– Бої з босами, хоча візуально вражають, не становлять особливого виклику для гравця.

музыка - 7
гісторыя - 6.5
геймплэй - 6
графічны - 8

6.9

Itorah — це візуально приголомшлива гра з цікавою концепцією сюжету та простою, доступною ігровою механікою. Однак відсутність викликів у ігровому процесі та недостатньо розроблений наратив можуть зробити його повторюваним і менш привабливим для деяких гравців.

ОГЛЯ MOTHERED – A ROLE-PLAYING HORROR GAME

ОГЛЯ Dungeon Alchemist