ОГЛЯ Front Mission 2 Remake

Front Mission 2 Remake прибув на сцену, люб’язно наданий видавцем Forever Entertainment, знову розпаливши інтерес до відомої серії тактичних рольових ігор. Однак під його відшліфованим зовнішнім виглядом ховається суміш ностальгії та розчарування, оскільки шанувальники стикаються зі складністю його ігрового процесу та презентації.

Історично склалося так, що серія Front Mission займала особливу позицію серед своїх аналогів у жанрі стратегічної рольової гри. У той час як такі назви, як Final Fantasy Tactics і Fire Emblem, занурюються в середньовічні фентезі, Front Mission сміливо виходить на ноги в сучасному середовищі, що знаходиться на порозі 22-го століття. Тут війна не є далеким поняттям; це жахлива реальність, де найбільші вороги людства — це його власний рід, озброєний грізною зброєю та керуючий колосальними механізмами.

У Front Mission 2 гравці беруть на себе ролі солдатів Кооперативного союзу Океанії (OCU), які потрапили в бурхливе серце громадянської війни, що походить безпосередньо від наслідків конфлікту в першій грі. Незважаючи на надії на мир, напруга зростає, і армія Аллардеша здійснює сміливий державний переворот. Під перехресний вогонь потрапляють не просто території, а й життя, в тому числі співвітчизників головного героя.

Привабливість Front Mission полягає не лише в глибині оповіді, але й у тактичній бойовій системі, яка поєднує мережеву стратегію з тонкощами механічної війни. Кожен механізм, відомий як Vonser, має кілька смужок здоров’я, розподілених по різних частинах тіла. Рішення в битві стосуються не лише завдання шкоди, а й стратегічного калічення супротивників. Ви націлюєтеся на тіло для вирішального удару, відключаєте кінцівки, щоб перешкоджати рухливості, чи використовуєте точні удари, щоб нейтралізувати загрози?

Однак, попри всі свої стратегічні обіцянки, Front Mission 2 Remake не виконується. Геймплей успадкував недоліки свого попередника, де удача часто переважала над стратегією. Незважаючи на низку зброї та параметрів налаштування, битви можуть перерости в жахливі випадкові випадки, де успіх залежить від сприятливих кидків кубиків, а не від тактичної майстерності.

Візуально рімейк пропонує небагато, окрім ресурсів з високою роздільною здатністю, не вдаючись до можливості покращити бойовий досвід. Динамічна анімація руху, присутня в оригіналі, помітно відсутня, залишаючи битви статичними та позбавленими хвилювання. Крім того, гру мучать проблеми з перекладом, оскільки брудний текст відволікає від захоплюючої побудови світу, яка лежить в основі оповіді.

Хоча параметри налаштування дозволяють гравцям персоналізувати свої механізми, це невелика втіха перед обличчям більших недоліків Front Mission 2 Remake. Незважаючи на привабливість своєї інтригуючої сюжетної лінії, гра намагається виправдати своє існування, крім того, щоб обслуговувати затятих шанувальників серії. Оскільки це друга частина трилогії ремейків, вона викликає сумніви щодо майбутньої якості відродження франшизи.

Front Mission 2 Remake втілює складність модернізації улюбленої класики. Незважаючи на те, що він успішно викликає ностальгію у давніх шанувальників, його неспроможність вирішити фундаментальні проблеми ігрового процесу та недоліки презентації залишає відчуття, що це втрачена можливість. Коли гравці орієнтуються на полі бою, їм нагадують, що в царстві механічних боїв успіх не завжди визначається вмінням, а примхливими примхами долі.

Front Mission 2 Remake розповідає про тонкощі тактичного бою, де кожне рішення на полі бою може визначити різницю між перемогою та поразкою. За своєю суттю ігровий процес обертається навколо пілотування мехів, або Вонсерів, на сіткових картах, залучення ворожих підрозділів до стратегічної війни. Ось більш детальний огляд деяких ключових деталей ігрового процесу:

Однією з головних переваг гри є широкі можливості налаштування, доступні для ваших Vonsers. Гравці можуть оснастити своїх механізмів різноманітною зброєю, бронею та допоміжним обладнанням, адаптуючи їх відповідно до різних бойових сценаріїв і стилів гри. Незалежно від того, чи віддаєте ви перевагу бомбардуванню на великій відстані чи ближньому бою, для кожної стратегії є можливість налаштувати.

Битви розгортаються на сіткових картах, де кожна одиниця, включно з фонсерами та ворожими мехами, займає одну клітинку. Ця система на основі сітки додає рівень тактичної глибини, вимагаючи від гравців ретельного розгляду позиціонування, прямої видимості та переваг рельєфу під час планування своїх ходів. Стратегічне розташування може означати різницю між уникненням ворожого вогню чи входженням у пастку.

На відміну від традиційних смужок здоров’я, кожен Вонсер у Front Mission 2 Remake має кілька смужок здоров’я, призначених для різних частин тіла. Наприклад, руки, ноги та тіло мають окремий запас здоров’я. Гравці повинні стратегічно націлитися на певні частини тіла, щоб ефективно вивести з ладу ворожих механізмів. Крім того, коли здоров’я основного тіла Вонсера виснажується, він назавжди вимикається, додаючи терміновості бою.

Гра пропонує різноманітну зброю, починаючи від гвинтівок і кулеметів і закінчуючи ракетними установками та зброєю ближнього бою. Кожен тип зброї має свої сильні та слабкі сторони, такі як дальність, потужність шкоди та точність. Проте гравцям доводиться боротися з різним рівнем влучності, причому деякі види зброї мають вищу точність, ніж інші. Це додає елемент ризику та винагороди до кожної атаки, змушуючи гравців зважувати шанси перед тим, як завдати удару.

Незважаючи на стратегічну глибину, запропоновану механікою ігрового процесу, у Front Mission 2 Remake є елемент випадковості, який може суттєво вплинути на результат битв. Гравці мало контролюють, на які частини тіла їх мехи націлені під час атак, покладаючись натомість на удачу, щоб завдати вирішальних ударів. Хоча цей елемент випадковості може додати напруги в бій, він також викликає розчарування, оскільки битви часто залежать від сприятливих кидків кубиків, а не від стратегічного передбачення.

Front Mission 2 Remake пропонує гравцям захоплююче поєднання прийняття стратегічних рішень, налаштування механіки та напружених сіткових боїв. Однак залежність гри від механіки ГСЧ і нездатність вирішити фундаментальні проблеми ігрового процесу зменшують її потенціал, змушуючи гравців боротися з непередбачуваною природою війни в механізованому світі.

У Front Mission 2 Remake візуальні елементи є критично важливим компонентом, який має на меті занурити гравців у суворий світ механізованої війни. Хоча гра може похвалитися активами з вищою роздільною здатністю порівняно з її попередницею, її візуальна презентація в кінцевому підсумку недостатня для використання потенціалу захоплюючого ігрового процесу.

Використання ресурсів з вищою роздільною здатністю покращує чіткість і деталізацію моделей персонажів, механізмів і елементів середовища. Текстури виглядають чіткішими, а складні деталі більш виразними, що дозволяє гравцям оцінити майстерність, використану для створення футуристичної естетики гри.

Однак Front Mission 2 Remake розчаровує відсутністю динамічної анімації руху під час бойових дій. Мехи рухаються по полю бою з відчуттям жорсткості, їм бракує плавності та динамізму, очікуваних від механізованої війни. Відсутність динамічної анімації позбавляє битви хвилювання та не вміє захопити адреналін, властивий бойовим роботам.

Крім того, хоча середовище візуально привабливе, йому бракує рівня деталізації та інтерактивності, очікуваного в сучасних іграх. Карти на основі сітки забезпечують стратегічну глибину, але часто здаються статичними та млявими, з обмеженими елементами середовища, з якими можна взаємодіяти чи маніпулювати під час битв. Динамічні особливості рельєфу та руйнівне середовище могли б додати додатковий рівень тактичної складності, але вони помітно відсутні в грі.

Дизайн персонажів у Front Mission 2 Remake є зручним, але йому бракує витонченості й самобутності, які можна побачити в інших сучасних назвах. Хоча герої та антагоністи візуально відрізняються, допоміжні персонажі часто зливаються з фоном, не маючи рис, що запам’ятовуються, чи візуальної ідентичності. Більше різноманітності в дизайні персонажів могло б збагатити розповідь гри та побудову світу, надаючи гравцям різноманітний склад персонажів, з якими можна взаємодіяти.

Нарешті, інтерфейс користувача функціональний, але йому бракує вишуканого та інтуїтивно зрозумілого дизайну. Макети меню дещо захаращені, що ускладнює навігацію параметрами налаштування та ефективне керування запасами. Оптимізація інтерфейсу користувача та покращення доступності могли б покращити загальну взаємодію з користувачем, дозволяючи гравцям зосередитися на дії, не перешкоджаючи громіздким меню.

Таким чином, незважаючи на те, що Front Mission 2 Remake досягає успіхів у застосуванні ресурсів з вищою роздільною здатністю, її візуальна презентація зрештою не може забезпечити справді захоплюючий ігровий досвід. Статичні анімації, тьмяні деталі навколишнього середовища та ненатхненний дизайн персонажів зменшують потенціал гри, змушуючи гравців прагнути до більш візуально захоплюючого відтворення механізованої війни.

Pros

+ Тактична глибина сіткового бою та налаштування механізмів.

+ Ностальгічне повернення до улюбленого всесвіту Front Mission.

+ Захоплююча розповідь розгортається в сучасному, охопленому війною світі.

+ Великі можливості налаштування механізмів для персоналізованих стилів гри.

Cons

– Надмірна залежність від бойової механіки, заснованої на удачі.

– Відсутність динамічної анімації руху під час битв.

– Статичний і неживий екологічний дизайн.

– Безладний і неінтуїтивно зрозумілий інтерфейс користувача.

– Млявий дизайн персонажів і візуальна ідентичність.

– Мінімальне покращення графіки, окрім активів із вищою роздільною здатністю.

– Відсутність динамічних особливостей місцевості та руйнівних середовищ.

музыка - 6.5
гісторыя - 5.5
геймплэй - 6
графічны - 7

6.3

Front Mission 2 Remake — це гірке повернення на поле бою. Для ветеранів серіалу це ніби повертається додому на знайому територію, з його захоплюючою тактичною глибиною та ностальгічною розповіддю, яка б’є по всіх нотах. Однак під поверхнею криється боротьба. Покладення гри на удачу в бою виглядає як кидання кубиків у грі з високими ставками, а відсутність динамічної анімації робить битви менш живими, ніж мали б.

ОГЛЯ Dream Tactics

ОГЛЯ MotoGP 24