ОГЛЯ Front Mission 1st: Remake

Front Mission 1st: Remake повертає нас у класичну покрокову стратегічну гру 1995 року, яка відобразила суть техніки та манги 90-х років. Цей ремейк, розроблений Forever Entertainment, має на меті вдихнути нове життя у франшизу. Хоча він залишається вірним своєму корінню, залишається питання: чи ця перша частина справді заслуговує на переродження, чи вона мала залишитися в минулому?

Дія відбувається в розділеному світі супернацій у 2090 році, і ви берете на себе роль капітана Ройда Клайва, члена Кооперативного союзу Океанії. Отримавши завдання розслідувати завод боєприпасів у Сполучених Штатах на Новому Континенті, відбувається трагедія, коли наречений Ройда, також пілот Ванза, стає жертвою засідки. Через рік Ройду надійшла пропозиція очолити групу найманців, відому як «Ворони Каньйону», брати участь у війні та шукати помсти за смерть свого нареченого.

З точки зору ігрового процесу, Front Mission 1st: Remake залишається вірним своїм корінням покрокової стратегії RPG. Результати битви генератора випадкових чисел сильно впливають на бойову систему, тоді як час простою дозволяє створювати команди та вдосконалювати механізми. Гра пропонує як класичний режим із оновленими візуальними ефектами, так і оновлений режим із оновленим саундтреком, тактичною картою та камерою, що вільно рухається. Дві різні сюжетні лінії дозволяють гравцям пережити події з обох сторін конфлікту.

Бої відбуваються на різноманітних картах із різною місцевістю. Кожен мех, або ванза, має окремі смужки здоров’я для різних частин тіла: рук, ніг і тулуба. Пошкодження можна відновити під час ходу, але якщо здоров’я частини тіла досягає нуля, вона стає серйозно пошкодженою та неефективною. Втрата кінцівок може перешкодити роботі механізму, що робить стратегію вирішальною. Однак битви значною мірою покладаються на RNG, що може бути одночасно захоплюючим і розчаровуючим.

Пілоти у Front Mission 1st: Remake мають спорідненість до різних варіантів атаки, тому важливо знайти правильну гармонію між пілотом і механіком. Коли пілоти підвищуються, вони отримують різні навички, наприклад керовані атаки або обмін зброєю. Місії, як правило, передбачають перемогу над усіма ворогами або виконання певних завдань протягом обмеження часу. Дослідження різних біомів урізноманітнює досвід, а міста забезпечують важливі заклади для налаштування механізмів і найму.

Хоча елементи керування функціональні, деякі сучасні функції, як-от радарна карта чи підготовка механізму до бою, відсутні. Візуальні елементи забезпечують баланс між чіткістю та деталізацією, при цьому виділяються ізометричні бойові зони гри. Однак деякі середовища з часом стають візуально повторюваними. Перероблена версія вносить покращення, але вона не забезпечує повністю модернізованого досвіду. Аудіо, хоча спочатку драматичне та відповідне, може стати повторюваним під час тривалого відтворення.

Front Mission 1st: Remake пропонує гідну цінність завдяки двом кампаніям, широкому налаштуванню механізмів і різноманітному списку персонажів. Проте втрачені можливості в оновленні окремих елементів для сучасної аудиторії очевидні. Складність і доступність можуть відлякати новачків, але фанати оригінальної гри, ймовірно, знайдуть задоволення в цій ностальгічній подорожі.

Front Mission 1st: Remake успішно відображає суть оригінальної гри 1995 року, але не модернізує певні аспекти. Хоча це може сподобатися не всім, ентузіасти техніки та шанувальники франшизи оцінять це відродження. З майбутніми ремейками на горизонті є надія на експерименти та інновації. Незважаючи на свої обмеження, Front Mission 1st: Remake залишається надійним входом у серію.

Front Mission 1st: Remake представляє переконливу та захоплюючу історію, яка розгортається у світі, поділеному на могутні супернації. Дія гри розгортається у 2090 році та розповідає про подорож капітана Ройда Клайва, члена Кооперативного союзу Океанії, якого відправляють із завданням дослідити завод боєприпасів Сполучених Штатів Америки на Новому Континенті.

Розповідь набуває трагічного повороту, коли наречена Ройда, також досвідчений пілот ванза, гине під час засідки ворожих ванза на чолі з офіцером Дрісколлом. Ця подія створює основу для захоплюючої історії про помсту та спокуту. Охоплений горем і бажанням справедливості, Ройд згодом отримує можливість очолити групу найманців «Ворони Каньйону» та брати активну участь у війні проти Сполучених Штатів Нового Континенту. Його кінцева мета — розкрити правду про смерть його нареченої та притягнути її вбивцю до відповідальності.

Front Mission 1st: Remake ефективно досліджує особисту подорож капітана Ройда Клайва, коли він бореться з втратою, бореться зі своїми внутрішніми демонами та прагне розв’язання. Історія пропонує емоційну глибину та піднімає питання про наслідки війни, вірність і цінність людського життя на тлі політичного конфлікту.

Розповідь розгортається через захопливі діалоги, де герої взаємодіють і розкривають свої мотивації, страхи та амбіції. Гравці мають можливість робити вибір, який впливає на історію, додаючи рівень волі та занурення. Дві різні кампанії, доступні в грі, ще більше покращують оповідання, дозволяючи гравцям пережити події з різних точок зору та отримати ширше розуміння конфлікту.

Front Mission 1st: Розвиток сюжету Remake успішно створює відчуття терміновості та особистого вкладення. У міру проходження гри гравці відкривають глибші шари інтриг, політичних махінацій і прихованих цілей. Розповідь підтримується добре розробленими персонажами, кожен зі своїми унікальними характерами, передісторією та мотивацією. Ці персонажі оживляють історію та змушують гравців піклуватися про свої долі.

Front Mission 1st: Remake пропонує надійний і стратегічний ігровий процес, який поєднує в собі покрокові бої, налаштування механізмів і управління ресурсами. Механіка гри забезпечує задовільне поєднання прийняття тактичних рішень і елементів RPG.

За своєю суттю геймплей обертається навколо командування загоном мехів, відомих як ванзери, у сіткових боях. Кожна битва відбувається на різноманітних картах із різним рельєфом, наприклад безводними пустелями чи гамірними містами. Гравці повинні ретельно продумати розташування, лінію видимості та укриття, щоб отримати тактичну перевагу над суперниками.

Однією з видатних особливостей Front Mission 1st: Remake є глибина системи налаштування механізмів. Гравці мають свободу оснащувати своїх ванзерів різноманітною зброєю, бронею та модулями, підлаштовуючи їх відповідно до різних стилів і стратегій гри. Модернізація та оптимізація спорядження ванзерів має вирішальне значення для успіху в битві.

Бойова механіка включає унікальну систему пошкоджень, де кожен ванзер має окремі смужки здоров’я для своїх частин тіла: лівої та правої рук, ніг і тулуба. Пошкоджені частини тіла можна відремонтувати під час ходу за допомогою реставраційних елементів. Якщо здоров’я частини тіла досягає нуля, вона стає серйозно пошкодженою або втраченою, що впливає на здібності та рухливість ванзера.

Прийняття стратегічних рішень додатково посилюється за рахунок включення різних навичок пілотів і спорідненості. Пілоти можуть спеціалізуватися на конкретних типах атак, таких як ближній бій або дистанційні атаки, і отримувати нові навички в міру підвищення рівня. Ці навички можуть надати тактичні переваги, наприклад, націлюватися на певні частини тіла або виконувати потужні комбіновані атаки.

Поза боєм гравці беруть участь у управлінні ресурсами та взаємодії з базами. Вони можуть відвідувати міста та використовувати магазини, щоб купувати нові частини механізмів, зброю та предмети. Бар служить центром для збору інформації та набору нових членів команди, тоді як арена пропонує можливість перевірити конфігурації механізмів і заробити гроші.

Ігрова механіка Front Mission 1st: Remake забезпечує баланс між доступністю та стратегічною глибиною. У той час як новачки серії можуть насолоджуватися тактичними битвами та захоплюючими параметрами налаштування, давні шанувальники оцінять глибину бойової системи та тонкощі оптимізації свого загону.

Варто зазначити, що залежність гри від генерації випадкових чисел для результатів битви може час від часу призводити до розчарування або сприйняття несправедливості. Однак цей аспект також додає елемент непередбачуваності та хвилювання до бою, роблячи кожну зустріч унікальною.

Pros

+ Стратегічний і захоплюючий покроковий бій.

+ Глибокі параметри налаштування меха.

+ Прийняття тактичних рішень і позиціонування.

+ Залучення управління ресурсами та взаємодії бази.

+ Різноманітні карти та різноманітний рельєф.

Cons

– Генерація випадкових чисел може призвести до випадкових розчарувань.

– Відсутність сучасних функцій доступності.

– Обмежений контроль камери під час боїв.

– Повторювана музика та звукові ефекти.

– Обмежена інновація для ремейку.

музыка - 5
гісторыя - 6
геймплэй - 6.5
графічны - 5.5

5.8

Front Mission 1st: Remake створює захоплюючий і стратегічний покроковий ігровий процес із глибоким налаштуванням механізмів і прийняттям тактичних рішень. Хоча в грі є свої недоліки, такі як випадкові розчарування та відсутність сучасних функцій доступності, у грі все ж вдається передати суть оригіналу, забезпечуючи оновлені візуальні ефекти та покращення якості життя.

Motive Studio використовує Unreal Engine 5 для розробки гри Iron Man

Dying Light 2 відкриває захоплюючий перехресний вміст із The Walking Dead.