ОГЛЯ Enchanted Portals

Enchanted Portals, двовимірний платформер і стрілялка, викликала хвилю в ігровому співтоваристві не лише своїм ігровим процесом, але й своєю безпомилковою схожістю з улюбленою назвою Cuphead. Хоча натхнення гри очевидно, цей огляд має на меті оцінити Enchanted Portals за власними перевагами, зосередившись на його сюжетній лінії, презентації, ігровій механіці та загальному виконанні.

Розповідь у Enchanted Portals мінімальна, передається в основному за допомогою статичних зображень із лише однією повністю анімованою сценою на початку гри. Відсутність глибини оповіді можна пояснити бюджетними обмеженнями гри, але всебічний підхід до оповідання був би вдячний. Гравці беруть на себе ролі двох чарівників-початківців, Боббі та Пенні, які ненавмисно випускають потужну книгу заклинань, вивільняючи з волі орду монстрів і босів у різних світах. Хоча передумова базова, вона забезпечує необхідний контекст для гравців, щоб почати свою пригоду та вступити в боротьбу з різними супротивниками.

Презентація гри та художній стиль пропонують неоднозначний досвід. Часом Enchanted Portals демонструє креативні та захоплюючі дизайни рівнів і босів, але деякі елементи здаються невідшліфованими та незавершеними. Загальний художній напрямок виглядає непослідовним, заважаючи цілісному візуальному досвіду. Хоча різноманітність дизайну рівнів і босів у грі заслуговує похвали, вона не забезпечує незмінно захоплюючої естетики.

Звукові ефекти в Enchanted Portals залишають бажати кращого, часто звучать загально і не унікально. Деякі звукові ефекти виглядають так, ніби вони були отримані зі стандартної звукової бібліотеки, що погіршує загальне враження від слуху. Однак особливою перевагою гри є її музика, певні треки додають рівням індивідуальності та шарму. Цей контраст між тьмяними звуковими ефектами та привабливою музикою сприяє загальному неоднозначному сприйняттю гри.

Enchanted Portals в основному складається з двовимірних рівнів «біжи та стріляй», кульмінацією яких є битви з босами. На жаль, рівні «біги та стрільби» не виправдовують очікувань. Вони здаються надмірно випадковими, снаряди з’являються безладно, заважаючи гравцям вивчати шаблони та стратегії. Тривалі рівні та відсутність варіацій ігрового процесу сприяють відчуттю втоми. Навпаки, битви з босами пропонують приємніші враження, але гравці повинні витримати складні сегменти біжи та стріляй, щоб досягти їх.

Гравці можуть використовувати три різні заклинання — вогонь, лід і вітер, хоча вогонь залишається найпрактичнішим завдяки більшій потужності шкоди. Закляття льоду в першу чергу потрібне для перемоги над синіми ворогами на певних рівнях, що обмежує його загальну корисність. Проблеми з контролем виникають під час виконання маневру ривок і використання парирування чи блокування, оскільки обидві дії страждають від тривалого періоду відновлення. Крім того, перемикання зброї здається громіздким, вимагаючи від гравців перезапускати вогонь після перемикання, порушуючи потік бою.

Enchanted Portals не має суттєвої цінності для повторного відтворення, окрім складних досягнень і можливості кооперативної гри для двох гравців. Предмети чи зброя, які можна розблокувати, відсутні, тому гравці мають однакове спорядження від початку до кінця гри. Ця відсутність елементів прогресу та обмежена можливість відтворення може розчарувати гравців, які прагнуть досягти успіху та розвиватися протягом своєї подорожі.

демонструючи спалахи блиску, зрештою виглядає невідшліфованим і недорозвиненим. Потенціал гри найяскравіше виявляється в її фантастичних битвах з босами, затьмареними обтяжливими рівнями «біжи й стріляй», необхідних для їх досягнення. Enchanted Portals є свідченням труднощів, з якими стикається команда розробників із двох осіб. Незважаючи на свої гостроти, гра демонструє багатообіцяючі ідеї, які можуть процвітати за умови вдосконалення та тривалого часу розробки.

Хоча проблеми з керуванням у грі та випадкові появи ворогів на рівнях «біжи й стріляй» є помітними недоліками, потенційний патч або розширення може вирішити ці проблеми. Додавання режиму гонки з босом або вмісту, який можна розблокувати, також підвищить цінність гри та відчуття прогресу.

Enchanted Portals є свідченням амбіцій його творців, але зрештою не реалізовує свій потенціал через технічні та дизайнерські проблеми. Це відважна спроба, яка з деякими коригуваннями може стати більш досконалою та приємною грою.

У Enchanted Portals гравці мають доступ до трьох різних заклинань: вогню, льоду та вітру. Кожне заклинання має свої унікальні властивості і може бути корисним у різних ситуаціях.
Вогневе заклинання: забезпечує найвищу потужність шкоди, що робить його кращим вибором для більшості бойових зіткнень.
Крижане заклинання: необхідне для перемоги над ворогами синього кольору на певних рівнях, але воно має обмежену корисність поза цим контекстом.
Заклинання вітру: забезпечує ефект поширення, що робить його ефективним для очищення кількох ворогів одночасно. Однак воно може використовуватися не так часто, як заклинання вогню.

Суть ігрового процесу зосереджена навколо двовимірних рівнів «біжи та стріляй». Ці рівні поєднують платформер і бойові дії, вимагаючи від гравців долати заплутані ландшафти, борючись із різними ворогами.
Одним із закидів цих рівнів є їх уявна випадковість. Снаряди часто з’являються на екрані непередбачувано, тому гравцям складно передбачити та виробити стратегію.
Ці рівні також критикують за їхню тривалість, що призводить до потенційної втоми гравців через відсутність достатніх варіацій ігрового процесу.

Битви з босами є родзинкою Enchanted Portals. Вони пропонують захоплюючі та незабутні зіткнення, кожна зі своїми унікальними моделями та фазами атак.
Щоб отримати доступ до битв із босами, гравці повинні спершу пройти попередні рівні «біжи й стріляй», додаючи до гри елемент виклику та прогресу.
Битви з босами вимагають від гравців швидкої адаптації та вивчення шаблонів босів, щоб досягти успіху, забезпечуючи задовольняюче відчуття досягнення в разі поразки.

У грі представлено маневр ривком і парирування або блокування, що має покращити ігровий процес і стратегію.
Однак ці механізми страждають від тривалого періоду відновлення, що може призвести до розчарування, коли гравці очікують більш частого використання.

Гравці можуть зіткнутися з незручностями під час перемикання між зброєю. Якщо зброя була натиснута до перемикача, нова зброя не стріляє автоматично, що спричиняє незграбний і менш плавний бойовий досвід.

Одним із помітних аспектів Enchanted Portals є відсутність елементів прогресу. Гравці оснащені тими самими заклинаннями та здібностями від початку до кінця гри, не маючи відчуття зростання персонажа та досягнення, типового для багатьох подібних ігор.

Окрім основної кампанії, гра пропонує обмежену кількість повторів. Досягнення та кооперативний режим для двох гравців є основними додатковими функціями.
Відсутність предметів або зброї, які можна розблокувати, залишає гравців статичним зарядом, що потенційно відлякує тих, хто шукає глибшого відчуття різноманітності ігрового процесу.

Enchanted Portals демонструє поєднання багатообіцяючих елементів ігрового процесу та розчаровувальних варіантів дизайну. Хоча битви з босами сяють захоплюючими та незабутніми зіткненнями, вони затьмарені недоліками рівнів «біжи та стріляй». Проблеми з керуванням, зокрема проблеми з перезарядкою та незручне перемикання зброї, сприяють менш плавному бою.

Enchanted Portals черпає чітке мистецьке натхнення з визнаної критиками гри Cuphead. Обидві ігри мають напрочуд схожий художній стиль, що характеризується мультяшною естетикою та візуальним дизайном, натхненним 1930-ми роками. Це натхнення відразу помітно в «Зачарованих порталах», оскільки він намагається передати той самий ностальгічний шарм, який привернув увагу гравців до «Cuphead».

Однією з ключових переваг художнього стилю в Enchanted Portals є його креативність і різноманітність. Гра демонструє моменти творчого блиску, особливо в дизайні рівнів і босів. Гравці переносяться крізь візуально різноманітний світ, перетинаючи чарівні ліси, потойбічні ландшафти тощо. Кожне тематичне налаштування має власний унікальний візуальний стиль, створюючи відчуття дива та дослідження.

Дизайн персонажів — це ще одна сфера, де Enchanted Portals сяє. У грі представлений колоритний склад персонажів, включаючи титулованих чарівників Боббі та Пенні, а також численних монстрів і босів, з якими вони зустрічаються під час своєї подорожі. Дизайн персонажів вигадливий і додає грі особливого шарму.

Крім того, деякі сегменти гри демонструють пильну увагу до деталей. Складні фонові елементи та анімація покращують загальне занурення, дозволяючи гравцям оцінити продуманість і зусилля, вкладені у візуальне представлення гри.

Однак гра не позбавлена художніх недоліків. Хоча він перевершує в певних областях, він також демонструє невідшліфовані та незавершені елементи. Деякі ресурси та анімація виглядають нижчої якості, що створює помітну невідповідність у візуальному представленні. Ця невідповідність може перешкоджати зануренню гравців у світ гри, заважаючи їм повністю залучитися до досвіду.

Крім того, загальний художній напрям Enchanted Portals намагається зберегти цілісну візуальну ідентичність. Хоча гра може похвалитися моментами творчого блиску, є випадки, коли якість активів значно відрізняється. Цей контраст між високоякісними та нижчими елементами може бути різким і порушити зв’язок гравця зі світом гри, погіршуючи загальний візуальний ефект.

Варто зазначити, що цілісна інтеграція звуку та зображення може покращити загальну естетику гри. У випадку Enchanted Portals звуковий дизайн, зокрема використання звукових ефектів, схожих на акції, не завжди доповнював візуальну чарівність, якої мала на меті гра.

Підсумовуючи, Enchanted Portals успішно передає художній дух «Cuphead» з його карикатурним, намальованим від руки стилем і візуальними елементами, натхненними 1930-ми роками. Він демонструє моменти творчості в дизайні персонажів і рівнів. Однак гра також страждає від невідповідностей і невідшліфованих елементів, які порушують загальне візуальне враження. Більш згуртований і вишуканий підхід до художнього стилю в поєднанні з удосконаленнями в інших сферах може допомогти Enchanted Portals реалізувати весь свій художній потенціал.

Pros

+ Творчий рівень і дизайн боса

+ Барвистий дизайн персонажів

+ Увага до дрібниць

Cons

– Невідповідна якість мистецтва

– Відсутність згуртованості

– Деякі анімації та візуальні елементи здаються незавершеними

музыка - 7.5
гісторыя - 7
геймплэй - 6.5
графічны - 8

7.3

Enchanted Portals черпає явне натхнення з «Cuphead» з його мультяшним стилем і художнім стилем 1930-х років. Він демонструє креативний рівень і проекти босів, а також представляє барвистий склад персонажів.

GTA 5 залишається головним хітом PS5

ОГЛЯ The Many Pieces of Mr. Coo