ОГЛЯ Detective Stella Porta Case

Гей геймери! Сьогодні я занурююся у світ детектива Стелли Портер Кейс на Xbox Series X і S. Пристебніться, тому що у нас є кілька плюсів і мінусів, щоб розпакувати.

Почнемо з хороших речей. Гра починається з вражаючої графіки, створюючи основу для приголомшливого візуального досвіду. Відблиски дощу та сцени зливу виглядають надто реальними на початку, занурюючи вас у детективну атмосферу.

Тепер ось поворот. У міру проходження гри графіка погіршується. Це як почати фільм Marvel із захоплюючим CGI і закінчити поганим фільмом B-класу. Невідповідність змушує вас чухати голову, гадаючи, що сталося.

Музика, однак, є срібною підкладкою. Його створено, щоб відповідати похмурому настрою розкриття злочинів, додаючи грі емоційний шар. Уявіть собі, як ви вирішуєте справи на фоні мелодій, які кричать: «Це серйозна справа.

Що стосується ігрового процесу, детектив Стелла Портер Кейс — це простий кримінальний симулятор ходьби. Ви переходите від одного місця злочину до іншого, збираючи докази та складаючи пазл. Ви коли-небудь читали ті книжки «Я шпигую»? Ну, уявіть, що ви граєте в одну, але на консолі.

Ось головний момент – гра смішно коротка. Я маю на увазі, що ви можете закінчити це за 25 хвилин. Поморгне, і все закінчиться. Можливо, це щастя, тому що, чесно кажучи, це дуже швидко набридає. У вас чотири справи, і все, що вам потрібно зробити, це знайти докази, повернутися до своєї кімнати злочинів і пограти в детектива.

Але стривай, буде гірше. З’являються спливаючі вікна текстури, і це не дуже добре. Тут ми говоримо про Unreal Engine – він має працювати краще. І ось перешкода – ви не можете бігти, а елементи керування ніби застрягли в уповільненій зйомці. Незграбність – це заниження.

Розповідь? Мех Це просто ви, вирішуючи випадки, переходите до наступного. Тупить швидше, ніж тригодинна лекція про висихання фарби.

У двох словах, детектив Стелла Портер Кейс має потенціал, але це як пиріг, який надто рано витягли з духовки. Потрібно ще кілька місяців у духовці розробки, щоб виправити графіку, посилити контроль і влити трохи життя в розповідь.

Отже, чи варто грати? Якщо ви любите розкривати злочини і можете не помічати недоліки, щоб швидко їх виправити, звичайно. Але якщо ви шукаєте відшліфований, захоплюючий досвід, ви можете зачекати, поки детектив Стелла Портер Кейс отримає так необхідний макіяж.

Уявіть собі: ви детектив із місією. Ви потрапляєте на місце злочину, і спочатку здається, що ви потрапили на місце досвідченого слідчого. HUD — ваш надійний помічник, простий у використанні та навігації. Збір доказів здається простим, майже як з’єднання крапок. Це ніби ви граєте у віртуальну партію в шахи з поганими хлопцями, і це пристойний поспіх.

Коли ви переходите від випадку до випадку, гра підтримує послідовну формулу. Вам відкривають таємницю, ви збираєте підказки та повертаєтеся до своєї кримінальної кімнати, щоб грати в детектива. У цьому аспекті розгадування головоломок детектив Стелла Портер Кейс сильно покладається на атмосферу симулятора ходьби. Якщо ви любите розгадувати таємниці по частинах, це може бути для вас.

Ви коли-небудь грали в дитинстві «Я шпигую» в тих товстих книжках з картинками? Ну, уявіть собі це, але на цифровому майданчику для розкриття злочинів. Пошук доказів виглядає як доросла версія дитячої гри. Ви будете ретельно досліджувати кожен куточок і щілину, шукаючи цю важливу частину головоломки. Це просто, можливо, для когось занадто просто, але в цьому є своя чарівність.

А ось у чому заковика – гра коротка, майже як тизер для більш розширеної пригоди. Ви впораєтеся зі справами лише за 25 хвилин. Це трохи схоже на швидкісні побачення з розкриттям злочинів. Комусь може сподобатися стислість, особливо у світі, де час має важливе значення. Але для тих, хто шукає більш захоплюючий досвід, ви можете захотіти більшого.

Ось де спотикається детектив Стелла Портер Кейс – технічний відділ. Текстурні спливаючі вікна порушують візуальний потік, і для гри, яка використовує Unreal Engine, це трохи розчаровує. Неможливість бігти та незграбне керування додають небажаного шару розчарування, як спроба розкрити злочин під час прогулянки через патоку.

Detective Stella Porter Case — це змішаний набір ігрових функцій. Вона може захопити вас своїми головоломками на місці злочину та атмосферою розслідування, але технічні недоліки та стислість гри можуть залишити у вас присмак незадоволеної цікавості. Це гра, яка виглядає захоплюючою пригодою з розкриттям злочинів, але не може стати таємницею блокбастера, якою вона могла б бути.

Гра починається з візуального видовища. Графіка на ранніх етапах не що інше, як вражаюча, створюючи захоплюючу атмосферу, яка залучає гравців у світ детектива Стелли Портер. Віддзеркалення дощу у вікнах і реалістичне зображення душової сцени демонструють початкову увагу до деталей. Це ніби потрапити в кримінальний трилер із кінематографічним візуальним ефектом, який задає тон захоплюючій розповіді.

Однак медовий місяць із візуальними ефектами не триває. Коли гравці просуваються в грі, спостерігається помітне зниження якості графіки. Ця поїздка на американських гірках від приголомшливих до поганих візуальних ефектів залишає у гравців відчуття візуального удару. Неузгодженість графіки викликає питання щодо процесу розробки та підтримки візуальної привабливості протягом усієї гри.

На початку детектив Стелла Портер Кейс чудово справляється зі створенням настроєвого та атмосферного середовища. Відблиски дощу та реалістичне зображення душу сприяють захоплюючому досвіду. Ці деталі додають глибини розповіді, змушуючи гравців відчувати себе частиною темної дощової детективної драми. Це свідчення потенціалу гри у створенні візуально захоплюючого світу.

На жаль, технічні проблеми псують візуальну досконалість, обіцяну Unreal Engine. Текстурні спливаючі елементи стають відволікаючим візуальним недоліком, порушуючи плавний хід гри. У світі, де гравці очікують високоякісної графіки, ці недоліки важко ігнорувати. Розчарування посилюється знанням про те, що в грі використовується потужний движок, який, теоретично, повинен забезпечувати більш відшліфований візуальний досвід.

Хоча детектив Стелла Портер Кейс зосереджується на деталях місця злочину, анімації персонажів не вистачає справжньої реалістичності. Рухи можуть здаватися жорсткими та не мати плавності, очікуваної в сучасних іграх. Це обмеження в анімації персонажів погіршує загальне візуальне занурення та ускладнює гравцям повне спілкування з персонажами в грі.

Незважаючи на візуальні недоліки, є проблиск надії. Завдяки цілеспрямованим зусиллям, спрямованим на вирішення текстурних спливаючих вікон, підтримку узгодженості графіки та вдосконалення анімації персонажів, детектив Стелла Портер Кейс має потенціал перетворитися на візуально приголомшливий шедевр. Прагнення до візуальної досконалості може підвищити загальну привабливість гри та зробити її більш незабутньою для гравців.

Pros

+ Початкова вражаюча графіка створює захоплюючу атмосферу.

+ Атмосферні деталі, як-от відблиски дощу, покращують ефект занурення.

+ Зручний HUD спрощує навігацію та взаємодію.

+ Унікальна концепція симулятора ходьби з розкриття злочинів додає інтриги.

Cons

– Неузгоджена графіка створює візуальний досвід, який виглядає як американські гірки.

– Технічні проблеми, зокрема спливаючі вікна текстур, порушують занурення.

– Незграбні елементи керування та відсутність функції бігу заважають ігровому процесу.

– М’яке оповідання не може захопити та залучити гравців ефективно.

музыка - 6.5
гісторыя - 7
геймплэй - 6
графічны - 8

6.9

ця гра демонструє початковий візуальний блиск і інтригуючу концепцію, але її затьмарюють непослідовна графіка, технічні проблеми та короткий геймплей. Хоча він пропонує унікальний досвід розкриття злочинів, удосконалення графіки та ігрової механіки необхідні для більш захоплюючої та вишуканої пригоди.

Кріштіану Роналду вклав 40 мільйонів доларів у футбольну відеогру.

Час випуску першого пакета розширення Starfield перенесено.