ОГЛЯ Destructivator SE

Земля стоїть пошматована та в синцях після руйнівного вторгнення інопланетян, відомих як Заллагор. У світі, де панує руйнування, надія блимає, коли людство прагне помститися. Це фон для Destructivator SE, гри, яка занурює гравців у вир міжгалактичної війни, натхненної піксельною славою класики 80-х і 90-х, біжи та стріляй. На цьому цифровому полі битви єдиний мотиватор очевидний: «Тут є погані хлопці. Йди надер їх».

Розповідь про Destructivator SE проста і викладена у стислій преамбулі. Після дорогої перемоги людства над Заллагором в оригінальному Деструктиваторі головний персонаж, маніакальний воїн у зеленому спандексовому костюмі, спрямовує свій погляд на чужу рідну планету Зеркл. Його місія зрозуміла – знищити інопланетну загрозу та забезпечити безпеку Землі. З нестачею складного оповідання гра віддає данину часу, коли геймплей говорив сам за себе.

Destructivator SE може похвалитися загалом 54 рівнями, кожен з яких має окрему мету: знищити кожного прибульця, що потрапив у поле зору. Озброєні колосальною зброєю, відомою в просторіччі як «Big Gun™», гравці повинні стріляти крізь хвилі позаземних ворогів. Однак виконати це геркулесове завдання легше сказати, ніж зробити. Destructivator починається з трьох відроджень, кожне з яких має повну панель здоров’я, але коли ці життя вичерпуються, гравці повинні перезапустити рівень. Стратегічне використання контрольно-пропускних пунктів і підйому здоров’я має важливе значення для прогресу.

Відповідно до духу класичних ігор «біжи та стріляй», Destructivator SE — це невблаганний тест на вміння та рефлекси. Супротивники-інопланетяни виявляються грізними, їм або потрібно кілька ударів, щоб перемогти, або атакують у величезній кількості, часто і те, і інше. Просуваючись вперед, гравці стикаються з різноманітними ворогами, гарантуючи, що кожен рівень представляє нові випробування. Адаптація є ключовою, оскільки кожен новий ворог може мати несподівані прийоми.

Щоб подолати найскладніші виклики гри, гравці повинні використовувати своє оточення як зброю. Коли хвилі інопланетян сходяться, екран перетворюється на пекло куль. Використання стін для прикриття стає необхідністю, а драбини забезпечують засіб для отримання тактичної переваги в бою. Зброя Destructivator, «Big Gun™», завдає задовольняючого удару, візуально сигналізуючи про свій вплив на ворогів через виснаження шкали здоров’я та спалахи.

Destructivator SE поділено на шість тематичних зон, кожна з яких має свою естетику та унікальні небезпеки. Дизайн гри постійно розвивається, пропонуючи різні рівні досвіду. Деякі рівні пропонують креативне використання одного типу ворогів, тоді як інші дозволяють гравцям захоплювати інопланетні кораблі для ігрового процесу в стилі «стріляй по них».

Наприкінці кожної глави гравці стикаються з грізними битвами з босами. Ці зіткнення значно посилюють складність гри, оскільки кожен бос може похвалитися унікальними моделями атак, які вимагають швидкого мислення та адаптації. На щастя, гравцям надається три життя за кожну битву з босом, що дає певний запас на помилку. Ці напружені протистояння є одними з найскладніших моментів у грі, які розширюють навички гравців «бігати та стріляти» до межі.

Саундтрек Destructivator SE — це видатна функція, яка супроводжує гравців у їхній подорожі. Завдяки синтезаторним трекам і методичним ритмам музика ідеально гармонує із зіткненням між людьми та інопланетянами. Це слухове задоволення, яке додає глибини атмосфері гри.

Розроблений компанією Thalamus Digital, назва якої є синонімом ретро-ігор, Destructivator SE не винаходить колесо жанру біжи та зброї. Натомість він пропонує складну, хоч часом і розчаровуючу данину класиці минулих років. Якщо у вас є приємні спогади про такі ігри, як Duke Nukem (до 3D), Rapid Reload, Alien Hominid або оригінальний Destructivator, ця гра пропонує понад 10 годин вмісту, який, ймовірно, зачепить ностальгію та відновить вашу любов до піксельного хаосу. Це захоплююча подорож крізь минулу еру ігор, де рефлекси та рішучість є вашими найкращими союзниками в боротьбі з інопланетними загарбниками.

Destructivator SE є свідченням позачасової привабливості старовинної гри «біжи та стріляй», і це робиться завдяки кількома відмінними рисами, які виділяють його з натовпу

Центральним елементом арсеналу Destructivator є легендарний «Big Gun™». Ця грізна вогнепальна зброя надає гравцям цікавий і нищівний засіб для усунення інопланетних загроз.
Big Gun™ пропонує різні напрямки стрільби, дозволяючи гравцям стріляти в кардинальному та порядковому напрямках. Ця універсальна зброя є рятівним кругом для гравця протягом усієї гри.
Вплив ваших пострілів помітний не лише в зменшенні шкали здоров’я, але й у тому, як реагують вороги, завдяки чому кожен вдалий удар відчувається вражаючим.

Destructivator SE представляє складний аспект, обмежуючи гравців до трьох життів на рівень. Кожне життя має повну шкалу здоров’я, але коли ці життя вичерпано, рівень потрібно починати з нуля.
Контрольно-пропускні пункти стратегічно розташовані на кожному рівні, пропонуючи відстрочку для гравців, які зустріли свою смерть. Ці контрольно-пропускні пункти змінюють місце вашого відродження та стають вирішальними для проходження складних випробувань гри.

Інопланетяни, з якими ви стикаєтеся в Destructivator SE, бувають різних форм і розмірів, кожен зі своєю унікальною поведінкою та шаблонами атак.
Деякі інопланетяни витривалі, їм потрібно кілька ударів, перш ніж вони піддадуться, тоді як інші приходять зграями, створюючи величезну загрозу, яка вимагає точності та швидких рефлексів.
У міру проходження гри різноманітність ворогів тримає вас напоготові, тому самовдоволення ніколи не буде можливістю.

Щоб подолати безжальний наступ інопланетян, гравці повинні стратегічно використовувати середовище гри.
Стіни можуть служити прикриттям від ворожого вогню, забезпечуючи так необхідну передишку в хаотичних боях.
Драбини стають ключовим інструментом для отримання вигідних кутів стрільби, дозволяючи вам обрушувати руйнування на своїх ворогів з несподіваних точок огляду.

Destructivator SE розділений на шість окремих тематичних зон, кожна з яких пропонує свій унікальний візуальний стиль і завдання.
На деяких рівнях представлені креативні повороти, зосереджені на одному типі ворогів і використанні їх інноваційними способами. Інші руйнують шаблон, додаючи командування кораблями інопланетян у стилі «стріляти по них».
Ця тематична різноманітність гарантує, що геймплей залишається свіжим і захоплюючим протягом усієї гри.

Вершиною виклику в Destructivator SE є битви з босами. Кульмінацією кожного розділу є битва проти могутнього та унікального боса.
Ці боси мають складні моделі атак, які вимагають ретельного спостереження та швидкої рефлексії, щоб подолати їх.
Гравцям надається три життя за кожну зустріч з босом, що дає можливість експериментувати та володіти механікою боса.

Незважаючи на те, що Destructivator SE постійно перевіряє навички гравців, бувають моменти, коли стрибки складності становлять величезні труднощі.
Деякі рівні можуть мати контрольно-пропускні пункти, які здаються надто віддаленими одна від одної, у поєднанні з небезпечною місцевістю, що робить виживання складним завданням.
Піксельна графіка гри, хоча й додає їй чарівності, іноді може ускладнювати відстеження головного героя в напружених битвах, що заповнюють екран.

Однією з видатних особливостей гри є захоплюючий саундтрек. Завдяки синтезаторним трекам і методичним ритмам музика доповнює конфлікт між людиною та інопланетянами, покращуючи загальну атмосферу. Саундтрек не лише забезпечує слухове задоволення, але й задає тон кожному рівню, створюючи плавне поєднання звуку та ігрового процесу.

Геймплей Destructivator SE — це поєднання класичного екшену «біжи та стріляй» і сучасного дизайну. Він кидає гравцям виклик невблаганними ворогами, складним дизайном рівнів і жорстокими зіткненнями з босами. Обмежене життя та стратегічне використання контрольно-пропускних пунктів додають додатковий рівень напруги та хвилювання, тоді як тематична різноманітність гри захоплює від початку до кінця. Це ностальгічна подорож через часи слави піксельних ігор, де точність і адаптивність є ключем до перемоги в боротьбі з інопланетною загрозою.

Pros

+ ігри «біжи та стріляй», викликаючи ностальгію за минулими іграми.

+ Задовільна стрільба

+ Шість тематичних зон забезпечують різноманітний візуальний і ігровий досвід.

+ Складні битви з босами

+ Синтетичний саундтрек

Cons

– Деякі рівні мають надзвичайно високу складність, випробовуючи терпіння.

– Ретро-піксельне мистецтво може ускладнити відстеження головного героя в напружених боях.

– Обмежена історія

– Ігровий процес може стати дещо повторюваним через його пряме завдання «знищити всіх прибульців» на кожному рівні.

музыка - 7.5
гісторыя - 6
геймплэй - 7
графічны - 6.5

6.8

Destructivator SE — це ностальгічне повернення до класичних ігор «біжи та стріляй», яке забезпечує захопливий ігровий досвід. Дія відбувається на Землі після вторгнення, яка прагне помститися інопланетним агресорам, гравці беруть на себе роль головного персонажа, озброєного могутньою рушницею Big Gun™. У грі 54 рівні, на кожному з яких потрібно знищити всіх прибульців, що пропонує складний геймплей, що нагадує класику 80-х.

Alan Wake 2, розроблений 130 членами команди, створював чотири роки.

Новий Slender Man повертається 18 жовтня на Хелловін