Baldur’s Gate 3, яка отримала нагороду гри року, тепер доступна на Xbox Series X, і розміщена на Xbox Series S. Засновник Larian Studio, Свен Вінке, офіційно підтвердив у інтерв’ю IGN, що вони не мають намірів випускати Baldur’s Gate 3 на Game Pass. Він наголосив на їхньому зобов’язанні створювати значущу гру без моделі “плати, щоб грати”, стверджуючи, що гравці повинні платити справедливу ціну за багатий контент.
Larian Studio, яка є незалежною і володіється переважно Вінке та його дружиною, акцентує на доходах від продажу ігор для забезпечення сталого розвитку. Відомо, що точні цифри продажів Baldur’s Gate 3 не розголошуються, але реліз у ранньому доступі для ПК продав більше 2,5 мільйонів копій.
Вінке підкреслив, що їхня команда створила значущу гру, у якій немає необхідності платити за доступ; тому він вважає, що гравці повинні заплатити справедливу ціну, щоб насолодитися цим. Він висловив переконання, що такий підхід дозволяє їм продовжувати створювати інші ігри.
Вінке підкреслив, що їхня команда намагалася створити велику гру з насиченим змістом, і вони не приховують цього під платним доступом. Він стверджує, що гравці повинні заплатити справедливу ціну за можливість насолоджуватися глибоким і цікавим геймплеєм.
Зазначаючи, що Larian Studio є незалежною, а Свен Вінке та його дружина мають більшість акцій, він підкреслив, що основний акцент студії — це доходи від продажу ігор. Це стратегічне рішення визначається бажанням забезпечити сталу підтримку та розвиток студії. Відомостей про точні обсяги продажів Baldur’s Gate 3 поки немає, але успіх гри в ранньому доступі на ПК свідчить про популярність — понад 2,5 мільйона проданих копій.