in

Колишній генеральний директор PlayStation висловлює стурбованість з приводу придбання студії

У недавньому інтерв’ю Gamesindustry колишній президент PlayStation Шовен Лейден висловив свою стурбованість зростанням тенденції корпоративних поглинань та її впливом на ігрові інновації та різноманітність.

Шон Лейден, колишній старший член Sony Global Studios та генеральний директор Sony Interactive Entertainment у Сполучених Штатах, який звільнився з компанії у 2019 році через низку внутрішніх розбіжностей, нещодавно дав нове інтерв’ю Gamesindustry, яке розглядає занепокоєння з приводу зростання володіння ігровими студіями великими корпораціями. Він також вважає, що ця тенденція може призвести до її інтеграції та відчутного впливу на різноманітність ігор. Шон Лейден пояснює свою думку гарним прикладом впливу музики на досвід відеоігор. Він вважає, що музика приносить невелику частку доходу від відеоігор, але її вплив на досвід користувачів та культурний вплив набагато більший. Так само велика кількість придбань та придбань різних студій може, з одного боку, призвести до фінансової та всебічної підтримки цих компаній, але, з іншого боку, це мало значний негативний вплив на різноманітність нових ігор; Можна сказати, що сьогодні виробництво інноваційних ігор обмежується незалежними розробниками (інді). “Поєднання невеликих студій з великими компаніями багато в чому є ворогом різноманітності виробництва. Приєднуючись до більших мас, ці компанії відкладають на стіл велику кількість ідей та варіантів. І знову це означатиме, що ми повинні витрачати кошти на ці процеси. Наприклад, музика може внести одну п’яту або менше до доходу гри; Але їх культурний вплив може бути в 100 разів більшим, ніж їхній досвід. Тепер ми обмежуємося певними жанрами, послідовністю та типами ігор. Наприклад, Parappa та Vib-Ribbon-мої улюблені ігри. Такі ігри не мають шансів з’явитися серед гучних імен на ринку, а це дуже погано для ігрової індустрії та шанувальників. “Якщо ми продовжуватимемо використовувати одні й ті ж історії та ті самі методи та повторювану аудиторію, це може призвести до ослаблення та краху галузі в довгостроковій перспективі”.

Режисер Rainbow Six Siege: Ця гра не вимагає продовження

Можливість полегшення режимів в переробці Dead Space